Don't forget about me

Ang. ingen uppdatering

2014-05-31 // 18:27:35 // Allmänt
Såg nu att det här inlägget aldrig publicerats, jag skrev det här förra veckan men tydligen så publicerades det alrig.

Hej alla fantastiska läsare!
 
Jag vill säga förlåt för att ni inte fått någon del på en och en halv månad, och jag tänkte förklara varför..
Både jag och Erica går i 9:an, och hela vårterminen är fullproppad med nationella, och förutom nationella så är det andra prov, läxor, inlämningar/ uppgifter så i 9:an tar verkligen skolan över ens liv. Och jag har ju min cheerdance och vi tränar stenhård minst två gånger i veckan, ofta har vi extra träningar när uppvisningar och tävlingar närmar sig (så har det varit nu). Hade uppvisning i lördags och nästa vecka på onsdag åker jag på SM och som pricken över i:et så ska jag dansa på karnevalen som går genom stan på lördag.
Så dansen och skolan är prio ett för mig just nu, utöver det går jag på golfkurs och går på gymmet.
Som ni ser så är mitt liv ganska hektiskt at the moment.
Hoppas ni förstår varför det kan dröja (men jag erkänner att det tagit löjligt lång tid nu)
Kram Emma xx
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback