Don't forget about me

Länkbyte med Emelia

2014-03-02 // 22:34:00 // Länkbyten
Länkadress: http://nnovellbloggen.blogg.se/
 
Prolog: Mia Hastings var aldrig varit någon som följer reglerna. Hennes bror vet det, hennes bästa vän vet det. Alla vet det. Hon lever i ögonblicket, gör vad hon känner för och tänker på konsekvenserna efteråt. Hennes mål i livet är att leva det. Mia’s brors bästa vän, Drake O’Connel, är inte heller någon för att följa regler. Domaren som skickade honom till två års fängelse visste om det. Han är känd som ”the badboy”, festare och kvinnotjusare. Hans charm, hans utseende och hans beteende gör hans liv ganska enkelt och målet i livet var att ha kul. Efter två förlorade år i fängelse är han fast besluten att leva sitt liv och ta igen förlorad tid. Så, när dessa två slängs ihop, bägge två utan några som helst bryderier, sina egna problem och fler hemligheter än ett avsnitt av Pretty Little Liars, kan du förvänta dig en berättelse med skratt, tårar, diskussioner och olagligheter. De må bryta mot lagen, men både Mia och Drake inser att när det känns som mest fel, så är det som roligast.
 
Helt underbar text verkligen, känner att detta är en novell som jag kommer älska om jag börjar läsa den. 
Denna novellen handlar inte om One Direction vad jag förstått (men jag kan ju ha fel) men nu vet jag vad jag ska göra resten av denna söndagskvällen xD
 
Guys jag läste ifatt igår natt, jag kunde bara inte lägga ifrån mig mobilen, så underbart bra! Låg och tjöt av skratt med huvudet begravt i kudden och hoppades på att ingen o huset skulle vakna xD 


Pussar Erica 

Kommentarer
My (1D Novell)

tittade just in er blogg genom Josefin också och eran novell verkar superduper bra, verkligen. Ska faktiskt börja läsa den(haha) men inte just nu dock, skolan börjar idag igen och jag känner att jag måste ta vara på den så gott det går då vi har tre kommande prov nästa vecka. Dessutom har jag ju min egen blogg att ta hand om osv.
Angående länkbyte så skulle jag gärna vilja köra ett med er - när jag läst eran! Jag kommenterar när jag gjort det så kan vi köra då, för just nu hinner jag inte. Men har sparat er blogg i favoriterna!!

Svar: Haha tack så mycket! Absolut med på länkbyte, säg bara till när du är ifatt :) kram
onednooveller.blogg.se

2014-03-03 | 07:30:28
Bloggadress: http://novellermedonedirection.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback