Don't forget about me

Svar på kommentar

2014-03-14 // 14:25:34 // Kommentarer
 
Svar:
Japp jag (Emma) har det men inte Erica, hon hade en förut.
Vi gjorde ett inlägg med länkarna till våra bloggar förut men ingen verkade intresserad så jag tror vi tog bort det inlägget, men kommer inte ihåg säkert.
Men eftersom du frågade så länkar jag min blogg igen, här är länken: http://emmasamuelsson.devote.se/
Där bloggar jag om min vardag, foto, mina tankar och dans. Och om någon av er kollar in så hoppas jag ni tycker om den och stannar :)
Kram Emma xx
p.s jag håller på att skriva nästa del just nu kanske får upp den ikväll men annars skiver jag klart den imorgon.
 
 

Kommentarer
Bella

Har mejlar er :)

2014-03-15 | 10:19:53
Bella

Har frågat hur var eran vecka på mejlet :)

Svar: Jag har svarat :) Kram Emma xx
onednooveller.blogg.se

2014-03-15 | 10:21:05
Bella

Har kollat på din privata blogg och jag gillar den bloggen :)

2014-03-15 | 16:40:17
Bella

Har kollat på din privata blogg och jag gillar din blogg :)

Svar: Vad kul att du gillar den :) Kram Emma xx
onednooveller.blogg.se

2014-03-15 | 16:40:34

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback