Don't forget about me

Tjabba tjena hallå!

2014-03-05 // 14:56:00 // Allmänt
Snabbis inlägg just nu med lite info.
 
Har tre stora prov denna veckan (vad som är kvar av den) och kommer därför inte kunna skriva någonting då jag verkligen måste prioritera skolan just nu. 
 
Emma är iväg på fadder konfirmationssak och kan inte heller skriva just nu.
 
Ville bara slänga in detta inlägget för att berätta att nästa del kommer upp som tidigast söndag då varken jag eller Emma har tid att skriva just nu. 
 
Hoppas ni förstår,
Kramar Erica
 
 
Ni har väl inte missat del 19 här under? 

Kommentarer
Bella

Lycka med proven! :) xx <3 vi förstår :)

Svar: Tack så mycket sötnos :) xx
onednooveller.blogg.se

2014-03-05 | 19:48:32
Bella

Ni får leta bilder till min liam oneshoten :)ni hittar nog bättre bilder än jag!:) kram! :) xx <3

Svar: Will do! :) xx
onednooveller.blogg.se

2014-03-05 | 19:49:41
bella

jag har läst era imagines och dom är verkligen riktigt bra. Ni skriver väldigt bra också! :) Tänkte skriva en sån här kommentar på en av imagines, men det står inte kommentera här. :/ kram! xx <3

Svar: Hahah vad konstigt! Tack för komplimangen i alla fall :) xx
onednooveller.blogg.se

2014-03-09 | 19:10:16
Bella

Har ni någon privatblogg? :)

Svar: Jag håller på att göra ett inlägg om det nu :)
onednooveller.blogg.se

2014-03-10 | 20:48:16

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback