Don't forget about me

Länkbyte!

2014-01-03 // 22:12:00 // Länkbyten
Handling
Jag heter Jennifer Amberlyn, mina vänner kallar mig Jen och jag är en 17 årig tjej som hela mitt liv har bott i New York, Staden där alla drömmer om att bo, mitt liv var perfekt. Jag hade skolans snygging som pojkvän, en bästa vän som var som min tvilling. Men en dag fick min mamma ett nytt jobb, i Ontario, Stratford, jag var tvungen att lämna alla mina vänner bakom och min familj var de enda jag kände till, tills dagen då jag började skolan och nya ansikten var överallt men det var bara en person som jag blev intresserad av att veta historien om, Justin Bieber, skolans badboy.

Klicka på bilden eller HÄR för att komam till bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback