Don't forget about me

Svar på kommentar

2013-03-19 // 20:35:00 // Kommentarer
 
Om det är fler av er än Johanna som undrat detta, här har ni då svaret.
Med tanke på att vi båda två har skola, träningar och vill vara med kompisar så är det inte alltid vi hinner skriva klart delarna till exakt när ni kommenterat tillräckligt.
Men då brukar vi fixa det sisa så fort vi får tid.
Både jag och Erica har suttit mitt i natten och skrivit, och även om vi båda älskar att skriva så vill vi inte att det ska påverka våra betyg.
Hoppas ni alla förstår!
 
Kram Emma xx
 
Måste bara svara lite jag också ;)
Jag älskar att skriva och både jag och Emma kämpar med att få klara våra delar i tid men det är bara det att ibland går det så snabbt och då är jag bara halvfärdig, vilket innebär att delen inte är så bra. Och jag känner inte att jag vill publicera en halvbra del när jag vet att jag kan göra den så mycket bättre.
Hoppas ni förstår!
 
Pussar Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback