Don't forget about me

Svar på kommentar

2013-07-12 // 00:21:00 // Kommentarer
 
Svar: Jo det är rätt jag har kommit hem och varit hemma i en vecka nu. Och den veckan har jag varit med alla kompisar som jag inte kunnat vara med, hoppas du förstår att det var viktigt för mig. Jag vet inte vad Erica har gjort hela tiden men hon har väl förmodligen njutit av sommarlovet. Och jag har tagit på mig att skriva sista delen nu, men den här veckan har jag sommar jobb och på tisdag ska jag skriva mitt test för att få moppekort. Så kvällarna går till att plugga till provet. Men när jag skrivit provet (och förhoppningsvis har moppekort) så ska jag slå mig ner och skriva sista delen av TDKAU. Så ni behöver bara vänta tills tisdag/ onsdag för nästa del. Hoppas du, och alla andra, förstår att jag måste plugga till provet och att ni är vänliga not och väntar några dagar till. Tack!
Kram Emma xx

Från Erica: Jag har tyvärr inte haft möjlghet att skriva då alla min dagar har varit fullproppade med händelser och människor, sedan att träffa kompisar och jag har också varit bortrest, precis som Emma. Sen har det varit lite drama med, min nu, ex-kille och jag har inte haft någon stärre lust att skirva i vissa lägen :/ Hoppas ni förstår. PUSS! 
 
p.s helt fantasktiskt att ni fortfarande tittar in här på bloggen fast vi inte uppdaterat på jätte länge. Så enormt tack till er alla. Jag älskar er så otroligt mycket mina små rengbågssmurfar!! (Vem vill inte va en rengbågssmurf liksom??) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback