Don't forget about me

Svar på kommentar

2013-01-16 // 21:27:34 // Kommentarer
 
Svar: Haha jag vet att det kanske är lite överdrivet att hon blir jätte arg på honom.
Men eftersom den karaktären ska spegla mig, och eftersom jag är ganska lättretlig av mig (speciellt om jag sovit för lite, som då Karolina har gjort) så därför så passade det in.
Jag kanske skulle ha sagt till om att jag var så tidigare så ni skulle ha förstått.
Tror jag skrev det i någon av de första delarna.
Om inte så, nu vet ni iallafall.
 

Många tycker säkert inte sånna här kommentarer är roliga, men det tycker faktiskt det.
Det är roligt för då vet vi vad vi ska förbättra i vårat skrivande.
Så har ni några frågor om novellen, saker ni kanske inte fattar, eller nåt som skulle kunna vara annorlunda.
Hoppas ni längtar till nästa del!
/Emma xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback