Don't forget about me

KISS YOU ÄR UTE!

2013-01-07 // 21:16:00 //
Hejsan!! 
 
Har ni sett kiss you? SÅÅÅÅÅ UNDERBAR!
 
Alla killarna är så sjukt snygga, fina, söta, underbara, random, urgulliga, fantastiska! Kan fortsätta HEEELLA natten! 
 
Har ni sett den?? Älskar början och sufscenen och när de åker skidor och AAAALLLLLLTTTT!!!!!
HAHAHAHHA 1.35 Harrey yeah shake that azz!!!!! xD OMG SÅ UNDERBAR! 
 
Om ni inte har sett den, KOLLA IN!!!
 
Så himla gulligt i slutet när Harry bara "and let me kiss you" och zayn ba hoppar fram och pussar han! *dör*
 
Nu ska jag gå och lägga mig under en sten och bara dö för att killarna och kiss you videon är så underbar! 
 
Hejdå, Erica! *vinkar frenetiskt* *dör* 
 
HÄÄÄÄÄÄÄR, eftersom jag inte vet hur man lägger in video på blogg.se! 

Kommentarer
sophie

Gud sâ spännande !! Vill bara veta mer :) Jag har just börjat skriva pâ en engelsk 1D novell skulle du kunna läsa den och säga vad du tycker om den ? :)

Svar: Självklart kan jag göra det! Fortsätt gärna läsa och kommentera våran! :)
/Erica
onednooveller.blogg.se

2013-01-09 | 18:49:40
Bloggadress: http://englishonednovels.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback