Don't forget about me

Hur ni lägger in länk på en bild.

2013-02-12 // 21:59:00 // Kommentarer
Fick denna kommentaren så skriver det här för att alla ska kunna få hjälp om ni inte förstår.
 
 
För att lägga in en bild lägger ni först in bilden i inlägget och sedan trycker ni på bilden så den blir blå (eller vad er nu blir för färg)
 
Bedvid ikonen att sätta in bilder finns en liten grå kedja med tre "delar". Om du håller musen på den när bilden eller en text är markerad står det infoga/redigera länk.
Tryck på den så kommer en ruta eller ett nytt fönster öppnas. Där kan man skriva länkens URL och där kopierar ni in http://onednooveller.blogg.se och sedan trycker ni på infoga. Då blir bilden länkad när ni publicerar inlägget.
 
Hoppas det hjälpte dig lite Josse, och er andra som behöver hjälp också.
 
Om det var dåligt förklarat, kommentera så ska jag försöka fixa inlägget mer detaljerat med fler bilder och sånt :) 
 
Kramar Erica! 
 
Del 54 är här nedanför! :) 

Kommentarer
Josse

Tack så mycket! Det underlättade det verkligen! :)

Jag har fixat länkbytet nu, se det på min blogg; jossezliv.webblogg.se

2013-02-14 | 16:02:46
Bloggadress: http://jossezliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback