Don't forget about me

Länkbyte

2013-12-27 // 18:04:00 // Länkbyten
Länkadress: http://ettdshow.blogg.se
 
Handling: Sophie är en tjej som ingen glömmer. Jag aldrig glömmer. Jag älskade henne men hon älskade bara mig som en vän. Det sårade mig. Det har gått sex månader sedan hon försvann och jag har en känsla av att det var mitt fel. Detta är en historia som handlar om mig, Harry och Sophie - Dreamer
 
Läste prologen och jag tycker det verkar vara en bra början till en bra historia. Hon kommer skriva hela novellen på engelska, något som jag tycker är väldigt kul. Hon är på kapitel 1 så ni behöver inte läsa ifatt massa om ni börjar nu vilket jag tycker ni ska göra! ;) Lycka till Elin!
 
Pussar Erica 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback