Don't forget about me

I brist på uppdatering

2013-04-10 // 22:12:00 // Allmänt
Det var meningen att jag skulle hjälpa Erica och skriva idag när jag kom hem från skolan, men jag glömde totalt bort det. Sen vid kvart i sex drog jag till Lollo och Nora och tillsammans tog vi bussen ut till Emma som skulle laga middag till oss. Jag kom hem för typ en timme sen så hoppas ni förstår varför jag inte känner för att sätta mig och skriva just nu. Men istället så tänkte jag att om ni vela veta lite mer om oss som skriver här borde ni kolla in på våra privata bloggar.  
 
Min blogg. http://emmasamuelsson.webblogg.se/
 
Hoppas ni står ut tills imorgon för då borde nästa del komma upp.
Kram Emma xx

Kommentarer
Frida

Grattis i efterskott Erica!!!!!!!!! Hoppas du hade en bra dag! ;)
Det gick inte att kommentera på det andra inlägget, så jag skriver här istället! KRAM!!!!! <3xxxxxxxxx

Svar: Tack så jättemycekt!! Hade en jättebra födelsedag :D Kram! <3 xxxxxxx
onednooveller.blogg.se

2013-04-13 | 09:19:37
Bloggadress: http://nattstad.se/onedirecctionn.blogg

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback