Don't forget about me

They don't know about us - prolog

2012-09-03 // 20:45:00 // They don't know about us - avslutad

Äntligen är dagen kommen då Karolina och hennes bästis Emma ska flytta, flytta till London. Ända sen 7:an har dom velat flytta till London när dom tagit studenten, och nu har dom gjort det. Och nu äntligen ska det hända! Dom ska flytta ifrån den lilla staden Hudiksvall i Sverige där dom har vuxit upp, den lilla staden som hälften av Sveriges befolkning inte ens vet om. Dears liv i London flyter på ganska bra dom första dagarna men sen så händer en grej som kommer få deras liv att ta en vändning. Karolina som tror hon har det där perfekta förhållandet, hur kommer det gå när hon börjar få känslor för någon annan. Och hur går det för Emma som tror hon hittat 'the one' men sen får reda på att han har en stor hemlighet.

 


Hoppas ni blev taggade på att få resten av novellen :)

Puss xx


Kommentarer
Erica

Hahahah dreams Come true... Känner att jag har hört tieln innan ;)

Erica xx

Svar: Haha, men titeln passade väldigt bra till min novell ;) xx
onednooveller.blogg.se

2012-09-03 | 23:54:52
Bloggadress: http://Saer.devote.se
EmmaTomlinson

Superbra prolog, känner igen mig lite granna sådär också :* hahhaahhaha eller mycket :* men novellen kommer bli jätte bra! :*

Svar: Haha, klart du kommer älska den! :*
onednooveller.blogg.se

2012-09-04 | 16:14:15
Stina

Åhh, det verkar ju superbra!! :D Skulle du inte kunna ha en tävling för de som vill vara med i novellen? ^^ Kram♥

Svar: Jo jag ska fixa en tävling om sånt, i den här novellen har jag redan typ 4 st som ska va med men kanske en liten roll :) Kram♥
onednooveller.blogg.se

2012-09-04 | 16:46:56
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se
Erica

Det e lungt men NÄR KOMMER FÖRSTA KAPITLET UPP??!! :D

Svar: Idaaag! :D xx
onednooveller.blogg.se

2012-09-05 | 18:32:15
Bloggadress: http://saer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback