Don't forget about me

Länkbyte

2012-10-08 // 20:19:28 // Länkbyten
Avery Parks flyttar till L.A. för att förverkliga sin dröm om att bli en framgångsrik modell. Men vägen dit är inte lätt! I L.A. stöter hon på Josh Hutcherson och upptäcker snart att hon har känslor för honom. Men när hon blir erbjuden modell jobbet på vilkoret att hon måste fejk-dejta supersnygga modellen Ethan inför pressen tvingas hon välja mellan karriären och kärleken.
 
Har inte börjat läsa novellen än, men den verkar jätte bra.
Så så fort jag har tid ska jag böra läsa den, det tycker jag ni ska göra också.
Jag vet att det inte är en One Direction novell, men den verkar helt ärligt otroligt bra så jag tror ni klarar er ändå.
 
Ta och kolla in den här ----> http://jhutchersonstories.blogg.se/

Kommentarer
Sanna Lilja

Hej skulle du vilja göra ett länkbyte? Titta in på min novell om du vill/orkar/har tid!

Svar: Okej ska kolla in :)
onednooveller.blogg.se

2012-10-08 | 20:58:08
Bloggadress: http://oonedirectioonnoovell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback