Don't forget about me

En kommentar

2012-10-12 // 21:50:11 // Kommentarer
Jag fick en kommentar idag som jag tänkte svara på ifall inte bara är Anna som undrar.
 
Kommentaren:
Visst är det Karolina som är huvudpersonen?
Eftersom du skriver karolinas perspektiv så mycket som bara är möjligt, och är det någonting som är speciellt just om emma så skriver du att karolina gör exakt likadant , eller tillochmed mer. Så all uppmärksamhet dras till karolina.

Säger bara det här för att i början av novellen sa du att Emma var en riktig person och att det skulle handla om er båda två..
( om jag har fattat det rätt så är du karolina )
Bra novell i övrigt, men var bara tvungen att säga det!
/Anna
 
Både Emma och Karolina är huvudpersoner, och jag vet att jag skriver mer om Karolina än om Emma.
Från början var det bara tänkt att ha med Karolina, därför har jag en massa grund idéer till henne och jag får komma på nya till Emma hela tiden.
Därför är det lättare för mig att skriva om Karolna eftersom jag redan har en massa idéer åt henne (mig)
Det är ju också lättare för att det är just jag som är Karolina, så jag vet vad jag vill och hur jag vill det.
Med Emma måste jag smsa henne innan och fråga en massa grejer, för om jag drar egna slutsatser kan det bli fel, och jag vill ju att den här novellen ska vara så verklighetstrogen som möjligt.
 
Men jag har planer för Emma ska ni tro, så för alla er Emma-fans där ute så kan vi vara lugna.
Snart kommer det hända Emma något, men eftersom Emma också läser min novellblogg vill jag inte avslöja allt för henne också.
Men hade faktiskt tänkt fråga henne saker ikväll, så snart kommer det hända Emma något,
 
Och självklart får ni gärna kommentera om ni har just sånna här funderingar, jag tar inte åt mig.
Jag tycker bara det är kul att få lite kritik så jag blir bättre.
Men bara för det ska ni inte börja klaga på allt.
 
Och till dig Anna, jag tyckte du var modig som vågade kommentera om vad du tyckte.
Helt rätt tjejen!
Du kommer få mer Emma nu, ska försöka tänkta på det mer än vanligt.
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback