Don't forget about me

teaser #1

2012-06-21 // 22:53:59 //
Här kommer en del som jag kommer använda senare i novellen ;)
Bara för att reta er lite, kanske

När vi gick där på stranden kände jag mig så lycklig, så här lycklig har jag inte varit på länge.
Dejten hade varit perfekt, vi hade ätit på en jätte fin resturang, jag åt pasta som han hade betalat efter att jag hade protesterat x antal gånger.
Sen hade vi tagit en taxi till stranden där han hade fixat chokladdoppade jordgubbar, nu gick vi bara i vattenbrynet och kollade på den fina solnedgången.
Helt plötsligt stannade han och kollade mig rätt in i ögonen, hans ögon glittrade så fint.
- Hannah, since the first time I saw you I knew that you were the one for me. When you stod there with you beatiful smile, and green eyes you were so beautiful. And I want you to know that, what ever happens I love you!
Sen böjde han sig ner och pressade försiktigt sina läppar mot mina.
Det gick en stöt av välbehag genom mig, och jag la mina händer i hans nacke och pressade honom närmare mig.
Han var vad jag vela ha, han som jag så länge har väntat på, han var the one!
När vi efter ett tag särade på oss kollade jag in i hans ögon och sa:
- I love you to....

Thihih, mer än sådär får ni inte av mig ikväll eller imorgon. Men jag kanske hinner hem och skriver på lördag eller söndag, vi får se ;)

Kommentarer
Stina

Låter bra! Undrar vem det kan vara..? x)

Och du din lilla dromedar, nu är jag klar med din design :) Kunde inte ta med alla bilder du ville ha eftersom att det var ganska dålig kvalité på dem, men jag tog några av mina favoriter istället :)

Ska jag skicka den i ett mail, eller ska jag sätta in den åt dig? :)

2012-06-22 | 10:43:03
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback