Don't forget about me

Gotta be you - del 4

2012-06-06 // 12:00:00 // Gotta be you - avslutad

- Will you be gone the whole summer? frågade Isabelle när jag var kvar.
-It sounded like that. svarade jag henne.
Gud! Jag längtade verkligen as mycket!



Veckan hade verkligen segat sig fram, ci hade inte fått några läxor i skolan men vi hade fått lämna in oinlämnade saker.
Jag hade tillexempel fått lämnat in en biologi uppgift och till musiken hade jag fått skrivit en låt.
När jag och Jenny uppträdde med den hade Jenny fått sjungit eftersom jag inte sjöng sen kvällen mina föräldrar dog.
Vi hade fått stående ovationer från klassen.
Låten handlade om att resa sig igen efter att ha ramlat, att hur jobbigt det än är måste man forsätta försöka.
Den handlade om mitt liv efter att mina föräldrar dog.
*
Harry hade ringt mig flera gånger och sagt att jag skulle bo i hans och Louis lägenhet.
Louis var tydligen en annan kille i bandet.
Hela bandet vela möta mig på flygplatsen, men det beslutades att bara Harry skulle göra det och vi skulle möta dom andra senare.
Just nu satt jag, Marie, Isabelle och Linnea på flyplatsen och väntade på mitt flyg.
"Flight 43 to London has just landed and can soon be borded" hördes det ur högtalarna.
-That's my flight. sa jga lite ledsamt.
Dom följde med mig till säkerhetskontrollen, jag började med att krama om tvillingarna som såg ut att börja gråta vilken sekund som helst.
- I love you, don't cry I will be back soon. sa jag och nu började det bränna bakom mina ögonlock.
- Hannah, we are gonna miss you. sa dom samtidigt och kastade sig runt halsen på mig.
Nu grät dom, och tårarna rann ner för deras små kinder.
Sen reste jag mig upp och kramade om Marie.
- Goodbye sunshine! sa hon och kramade om mig.
Jag hade alltid varit känslig för faväl, så nu började jag också gråta.
- See you in ten weeks. sa jag och gick mot säkerhetskontrollen.
"Flight 43 to London can now be borded"
Jag såg att dom kollade på mig hela tiden tills jag rundade hörnet till mitt flyg.
Väl ombord hittade jag snabbt min plats. Jag satte i hörlurarna och tröck på play.
Snabbt somnade jag.


Just nu sitter jag på flyplatsen och väntar på flyget x)

Jag har fixat så det kommer två till inkägg medans jag är borta, se det som ett förlåt för att ni fick vänta så länge på del 3 :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback