Don't forget about me

Gotta be you- del 12

2012-06-28 // 23:16:54 // Gotta be you - avslutad
"Who is it?" frågade Louis nyfiket.
Jag tog ett djupt andetag och funderade på om jag skulle berätta, jag tror inte min röst skulle hålla.
Så jag höjde handen och pekade rätt på Liam, samtidigt som jag log och väntade på allas reaktioner.

 
bild 1: Hannah's pizza                                                  bild 2: Hannah, Klara och Jenny
Alla utom Harry och Liam verkade förvånade, för Liam hade jag ju berättat för men Harry känner mig utan och innan så han måste ha listat ut det.
Fast något i Nialls blick gjorde att han såg lite förkrossad ut, han kanske hade haft känslor för mig ändå.
Längre han jag inte tänka för Louis skrek så jag rycktes ur mina tankar.
"I knew it!" skrek han
"You did?" frågade Zayn och tvivlade nog starkt på Louis ord.
"No, but I knew Liam loved her" sa han stolt.
"He is so right" sa Liam som inte hade släppt mig med blicken.
Jag reste mig upp och kollade Liam rakt i ögonen, dom där underbara bruna ögonen.
Liam började sakta gå mot mig utan att släppa mig med blicken, framme hos mig öppnade han munnen för att säga något.
"Hannah I have never met a person that is more complicaded than you, but thats just one of many things I love with you. I don't know where to start, your smile, your eyes, your laugh everything with you is perfect. I thought I had lost you forever before, but then you came trough the door with Harry and my heart just screamed out: Don't let this chance go, cause you will regret it. And I'm not gonna let it go" med dom orden lutade han sig långsamt mot mig.
Sekunden efter pressades hans läppar mot mina.
Det exploderade inom mig och det gick en stöt av välbehag genom mig, det var det här jag alltid drömt om, vi två bara vi två.
Mina händer sökte sig automatiskt upp till hans nacke, där jag placerade dom och tog tag i dom så jag höll honom i ett grepp som han inte skulle ta sig ur.
Efter ett tag harklade sig Harry som i en gest att han in vela se sin kusin och bästavän kyssas längre, vilket jag i och för sig kan förstå.
Vi slutade kyssas men vi bröt inte ögonkontakten.
"I knew my plan were awesome, but this was kinda change of what I thought" sa han för sig själv.
"What was your plan exactly?" frågade jag och bröt ögonkontakten med Liam för att kolla på Harry.
"To get you and Liam together, cause I couldn't stand see you so sad that you were without eachother." svarade han.
Syntes det så tydligt på mig och Liam att vi behövde varandra?
Alla stod tysta ett tag, det såg ut som om dom funderade på vad som just hänt, efter ett tag blev det jobbigt så jag var tvungen att säga något.
"I'm hungry" utbrast jag och Niall samtidigt.
Vi kollade på varandra och bröt sen ut i ett stort skrattanfall, dom andra var inte långt efter med att skratta dom med.
Harry beställde hem pizza som försvann väldigt fort, sen resten av dagen spenderade alla framför tv:n fast efter ett tag gick Zayn som skulle träffa sin tjej Perrie.
Jag slog igen ögonen och måste ha somnat för när jag vaknade igen var det av att Liam och Harry skakade på mig och sa att dom gjort frukost åt mig.
Dom betedde sig väldigt konstigt, dom liksom passade upp på mig hela dagen.
När klockan närmade sig 6 frågade dom om vi inte kunde sjunga singstar, sagt och gjort så blev det singstar.
Dom ringde dom andra killarna så dom också kunde vara med, och efter bara 5 minuter satt alla och kollade på Niall som sjöng.
Men när det blev min tur att sjunga tvekade jag, vem vill sjunga efter världens kändaste pojkband liksom?
Efter ett tag hade dom övertalat mig, så jag sjöng "She will be loved", jag brukade sjunga den med Klara när vi var med varandra Jenny kan ha hört mig sjunga den också men aldrig högt.
 
Beauty queen of only eighteen
She had some trouble with herself
He was always there to help her
She always belonged to someone else

I drove for miles and miles
And wound up at your door
I've had you so many times but somehow
I want more
 
När jag skulle börja sjunga refrengen, var det några andra som sjöng istället.
Det var tjejröster, så jag vände mig förvirrat om och i dörröppningen stog Klara och Jenny.
Jag blev så glad så jag släppte micken jag höll i och skrek rätt ut, vi började gensat prata en massa.
Killarna kollade oförstående på oss eftersom vi pratade på svenska (Jenny kommer ursprungligen från Sverige, om jag inte sagt det).
"Translation?" frågade Louis
"You wish!" sa jag och log.
Vi satte oss tillrätta i soffan och fortsatte prata, och när klockan hade blivit halv elva satt jag lutad mot Harry som satt bredvid mit i soffan.
"Jag har något att säga er tjejer"  sa jag och log mystiskt.
"VAD?!" skrek dom båda och kastade sig över mig, killarna kollade konstigt på oss.
"Idag kysste Han mig" sa jag nöjt och log.
"LIAM?!" skrek båda rätt ut.
Liam, och dom andra killarna, stirrade nu på dom eftersom vi sagt ett namn dom kunde.
"Käften, dom fattar ju vad vi pratar om när ni skriker hans namn. Men JAAAA LIAM!!!" till en början försökte jag hålla lugn profil men mot slutet klarade jag inte av det längre.
Dom bokstavligen kastade sig på mig för detaljer, men det slutade med att vi alla ramlade ner från soffan och hamnade i en klump på golvet.
Jag berättade så detaljerat jag kunde, dom gav mig medlidna blickar när jag berättade datumet och vad jag gjort.
När jag var klar var det killarnas tur att kasta sig över mig.
"What did you say?" "You mention Liams namne" "Did you talk about me?" frågorna haglade över mig.
"Okay, SIT!" sa jag efter ett tag och konstigt nog satte sig alla. "I told them about today, and I can have mentioned the kiss" sa jag och började automatiskt le när jag pratade om det.
Klara och Jenny aww:ade åt mig, jag svarade med att kasta en kudde på dom.
Liam drog ner mig så jag satt i hans knä, sen kysste han mig igen och även nu aww:ade Klara och Jenny.
Men den här gången kastade jag inte en kudde på dom för jag var upptagen med annat.
Klockan nio gick alla hem till sig och jag, Klara och Jenny in på mitt och Harrys rum.
Harry skulle sova inne hos Louis medans tjejerna var här, han och dom hade planerat allt bakom min rygg så dom skulle stanna en vecka men sen komma tillbaka senare.
Vi bytte om till våra pyjamasar som vi köpt i vintras när Jenny följde med mig till Klara i Sverige på jullovet.
Det var ett par mjukisshorts med en stor tröja till där det stog Swedish Style, jag hade en turkos, Klara en rosa och Jenny en lila.
Sen satte vi oss i Harrys dubbelsäng där alla skulle sova, och snackade.
Vi snackade nog tills klockan var ett, sen lade vi oss ner.
"Shopping imorgon?" hörde jag Jenny viska.
"Absolut" svarade jag och Klara i mun på varandra.
Efter det sa vi godnatt och jag somnade nästan på en gång.
Livet var perfekt just nu, jag hade mina bästa vänner här, min kusin och Liam, jag vet inte om man kan säga att vi var tillsammans men något var vi deffenitift. (?)

 Förlåt att den kommer så sent, men jag har varit med Emma hela dagen.
Men nu är Klara och Jenny med, vad tycker ni om det?
 
Vi kör samma igen, 5+ och nästa del kommer imorgon.

Kommentarer
Anna

Superbra! Jag gillar verkligen hur du skriver

Svar: Hahah tackar ;)
onednooveller.blogg.se

2012-06-28 | 23:33:48
EmmaTomlinson

Gaaah!! Dom kyssteeeeees!! :D:D:D
Omg!! :D<3<3
Saknar dej puss och kram! :*

Svar: Saknar dig med! Puss och kram:*<3
onednooveller.blogg.se

2012-06-28 | 23:50:16
Stina

Asssbra!! Du skriver verkligen jättebra! :D
Så kommentera nu alla, jag vill läsa meeeer!! :)

Svar: Thihih xD
onednooveller.blogg.se

2012-06-29 | 10:41:02
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se
Stina

Jag tror jag vet vad som har hänt med din header.. Klistra in den här koden (http://cdn.publishdev.se/cdn/8-1/3460140/images/2012/picmonkey_collage_4fee3d93e087c374ce0008ef.jpg) där det står background under header i stilmallen så kommer den tillbaka. För hoppningsvis x)

2012-06-30 | 01:46:40
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se
Matilda

Jag gillar att dom kysstes!!! Vill bara läsa mer

2012-07-01 | 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback