Don't forget about me

Gotta be you - del 26

2012-08-08 // 23:04:06 // Gotta be you - avslutad
Jag hade ett nytt sms från ett nummer jag inte hade inlagt, men så fort jag hade läst smset gick det kalla kårar längst hela min ryggrad.
 
You haven't changed at all, still so beautiful. I can't wait until I see you again. xoxo Adam

 
Åh nej!
Det här var inte bra, om han hade sin mobil måste det betyda att han inte satt i fängelse längre.
Jag äcklades av smset, han hade alltså varit här, och sett mig.
Om han hade sett mig med Liam skulle han kkunna skada honom också, förmodligen för att göra mer skada på mig än han lyckats med förut.
 
What do you want?
 
Skickade jag, det kanske var lite spydigt, men jaja nu var det försent för att ändra.
Svaret kom efter bara några sekunder, och det fick mig att vilja spy.
 
You
 
Ett ord med tre små bokstäver fick mig att släppa mobilen och springa in på toan, jag kollade mig i spegeln och istället för att se den glada tjej som jag varit under någon månade nu såg jag den ledsna blodiga tjejen.
Hon som hade sprucken läpp, ett blåöga, svullen kind och som det rann blod från, jag äcklades av min syn och hukade mig snabbt över toaletten.
Efter ett tag hördes knackningar och oroliga mumlingar utanför dörren.
"Hannah, are you okey?" frågade Liam
"Yeah I'm fine, just needed to go to the toilet" svarade jag och hoppades att dom skulle köpa det.
"I don't believe you" sa Harry och Liam i mun på varandra.
"We are coming in now" sa Liam innan dörren öppnades och dom kom in.
Det blev ganska trångt där inne eftersom alla hade bestämt sig för att joina och komma in, men Niall satte sig på toan och jag kände att jag skulle spy snart igen.
"Niall, you have to move" sa jag min röst lät förvånandsvärt hes.
"Wht?" frågade han men slyttade på sig.
"Cause..." började jag men hann inte längre innan jag var tvungen att kasta mig över toaletten igen.
Jag hörde många grymtanden och äcklade mumlingar inna det blev helt tyst i badrummet, vilket förmodligen betydde att dom hade lämnat rummet.
Skönt, jag vela inte precis ha dom hängandes runt om mig medans jag inte mådde bra.
När jag kände mig någorlunda bra igen reste jag mig upp och drack lite vatten innan jag satte upp håret i en slarvig hästsvans.
När jag kom ut i vardagsrummet vände alla sina blickar från tv:n och kollade på mig, allas blickar var fundersamma och oroliga.
"What happened?" frågade Zayn
"Nothing, I just feeled ill" slingrade jag mig, men alla kände mig för bra för att kunna tro på min lögn.
"Tell me the truth Hannah" sa Harry bestämt, har han bestämt sig för något var det svårt att ändra på.
"Okey, I did get a text from HIM" sa jag tyst och betonade 'him'
Harry verkade ha fattat för han var snabbt uppe på benen och kramade om mig, Liam fattade efter ett tag så då kom även han och kramade om mig dom andra kramade om mig också utan att riktigt fatta varför.
När kramkalaset var slut satte sig alla ner i soffan och fotöljerna igen.
"Who is 'him'? frågade Niall
"A ex" svarade jag lite dystert.
"Oh no, hi did it didn't he?!" utbrast Eleanor, jag kollade ledsamt på henne
"Oh honey, I'm sorry" sa hon och kramade om mig, dom andra kollade fundersamt på oss.
"He hitted me in the face and all over my body" förklarade jag för dom andra.
"Oh" var det ända dom sa, sen kollade dom ledsamt på mig igeno och åter stod vi i en gruppkram.

Vet att det är jätte kort och jätte dåligt, men jag är verkligen trött just nu.
Skriver en ny lång del imorgon istället!
Kommentera så blir delarna bättre! xx

Kommentarer
Sara

Åh va bra, fortsätt så!

2012-08-09 | 10:26:52
Stina

Jättesuperbra! Säg inte ens att det är dåligt, för det vet du att vi inte tycker! ;D♥

2012-08-10 | 11:33:40
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback