Don't forget about me

Nästa del

2014-01-03 // 23:35:00 // Allmänt
Hej guys!
 
Ber jättemycket om ursäkt för att chapter 11 inte är uppe än men jag har börjat skriva på det och det borde komma ut imorgon.
 
På nyårsafton fixade jag massa saker hela dagen och dagen efter låg jag mest i sängen och tittade film utan speciellt mycket ork... igår var jag och åkte skridskor och tänkte sätta mig efter att jag kommit hem och tränat men då ringde Emma och frågade om vi skulle göra något vilket slutade i att jag sov över hos henne och idag har jag varit iväg hela dagen med familjen. Så har verkligen haft fullt upp.
 
Vet hur otroligt drygt det är att läsa sånna här inlägg med bortförklaringar men nu när Emma är bortrest så ligger allt ansvar på mig och jag är inte van vid det kan jag säga men jag försöker.
 
Ska verkligen försöka få upp nästa del till imorgon och gör den extra lång för er skull! 
 
Förlåt och massor med pussar.
Erica 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback