Don't forget about me

Vi klarar det inte längre

2014-04-01 // 21:45:08 // Allmänt
Hej sötnosar!
 
Jag är verkligen superledsen men varken jag eller Emma klarar inte pressen av skolarbete, vänner, novellblogg, gymnasieval mm och allt annat som är våra liv så vi har efter lååååånga disskutioner bestämmt oss för att lägga ner bloggen, vi är så så såååå ledsna men vi måste ta en paus.
 
Tusen pussar och Kramar
Emma och Erica

APRIL APRIL LOVIES

Hade jättetråkigt och såg att någon annan gjort detta på sin blogg också så jag ba "yolo", nu kör vi ;) 

Kommer inte lägga ner bloggen på ett tag! Alldeles för kul att skriva ju, PUSS

Kommentarer
Johanna

Neeeeeeeeeeeeeeeeeereeeeeej, ni har varit min favoritnovellblogg sen typ forever! Men om ni vill sluta så får ni absolut INTE ta bort bloggen, eftersom jag tror att både jag och många andra vill kunna läsa era äldre noveller! Jag hoppas verkligen att ni någon gång kommer tillbaks för ni har seriöst dem bästa novellerna! Jag kommer verkligen sakna er långa välskrivna kapitel men jag önskar er all lycka till (cheesy eller?)!
Kram❤️💗💕

2014-04-02 | 07:15:35
Isabell

Det var inget roligt aprilskämt.. Älskar er blogg och er novell! :(

2014-04-02 | 10:00:15
Bella

Men kommer ni tillbaka då? :) menar kommer ni börja skriva igen? :) om ni gör det, vet ni när? Synd att ni tar en paus/lägger ner bloggen :( ni skriver ju verkligen bra med! :) förresten skriver från mobilen :) kram! :) xx

2014-04-02 | 16:00:59
Josefin

Jag hoppas det här är ett första april skämt annars blir jag ledsen..:(

2014-04-02 | 18:09:31
Bloggadress: http://storywithonedirection.blogg.se
---

Kul april skämt

2014-04-03 | 07:05:40
Bella

Blev vi lurade? :( Det var första april när ni skrev detta inlägg. Btw skriver från mobilen :) kram :) xx

2014-04-03 | 13:51:59
Johanna

HAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHHA jag gick på det, fan vad dåligt

2014-04-03 | 19:45:05
Johanna

Fick seriöst värsta panikattacken, hahaha

2014-04-03 | 19:46:01
Bella

Trodde verkligen att ni skulle lägga ner bloggen. Ni skriver riktigt bra med! :) kram! :) xx <3 skriver från mobilen :)

2014-04-04 | 18:25:43
Josefin

Hallååå finisar vart har ni tagit vägen?! ♥♥

Svar: Hej förlåt för att det tagit på tok för lång tid för mig att skriva den här delen. Men det har kommit massor ivägen med familj och skolan och ibland så känner man helt enkelt inte orken till att sätta sig och skriva. Men jag sitter och skriver just nu.Kram Emma xx
onednooveller.blogg.se

2014-04-17 | 12:03:24
Bloggadress: http://storywithonedirection.blogg.se
Bella

Hej! Ni har väll inte glömt min Liam oneshot? Förlåt att jag tjatar! Förstår har mycket att göra i skolan och med mera! Kram! :) xx <3

2014-05-11 | 12:53:42
Jennifer

Hej, ville bara se om ni lever. Nä, men seriöst nu då, har det hänt något eller är det bara väldigt mycket just nu? Älskar verkligen novellen men skulle gärna vilja ha en liten "förklaring" till varför det inte har lags upp en ny del på ca 1,5 månad nu. Känner nämligen att orken snart tar slut utan en sådan. Hoppas ni snart kommer tillbaka med er normala uppdatering för jag tror inte jag är ensam om att snart inte ta ert lilla aprilskämt för ett skämt så värst länge till. Ledsen att säga det, men det är så det är :(
Puss så länge<33

Svar: Hej Jennifer! Vi lever båda två, jag vet att uppdateringen varit jätte dålig och det är mitt fel (Emma) för det är jag som inte skrivit klart den senaste delen.. Jag kommer skriva ett inlägg idag där jag förklarar varför jag inte hunnit skriva klart den. Hoppas du stannar. Kram Emma xx
onednooveller.blogg.se

2014-05-19 | 17:56:43
Bella

Hej! Förlåt att jag tjatar, men ni har väll inte glömt min Liam oneshot? :) hoppas att nästa kapitel kommer snart! :) kram på er! :) xx <3

2014-05-24 | 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback