Don't forget about me

They don't know about us - del 82

2013-05-30 // 23:53:16 // They don't know about us - avslutad
Nöjd med mig själv lutade jag mig tillbaka på mina kuddar i den lilla sängen jag hade i tourbussen. "Lets get rooling boys!" hörde jag Zayn ropa från sitt "rum" och jag slöt ögonen, off to The Netherlands!"

 Th_largeTumblr_m7mtgtpdy31qfvwaoo1_500_large
 
Harrys perspektiv - 5:e april
Niall hoppade ner från toppen efter att vi ännu en gång fått göra en pyramid, det här kommer skada min rygg om vi ska fortsätta göra det typ varje konsert. Jag och Zayn hoppade och sen hjälpte vi Liam, Louis och en av killarna i närheten av scenen upp. Han hoppade genast ner till sin plats vid scenen medans Liam och Louis följde med oss bort till Niall som stod och vinkade till några fans i publiken. De blev helt till sig och började skrika ännu mer än innan om möjligt och vinkade tillbaka.
"Two out of three, now let's see what your last question is" sa Louis och vände sig mot en av det mindra skärmarna som visade tweetsen fansen skickade in.
"Look at the big screen birdy" lästa Liam högt och mitt huvud flög genas upp när smeknamnet ''birdy'' nådde mina öron. Det var ett smeknamn Karro gett mig en kväll när hon låg och drog finger över min bröst tatuering. Killarna samt alla fans i arenan kollade på den stora skärmen, som nu även visades på dom två mindre skärmarna, och där visades två mycket bekanta ansikten.
"Suprice!" utropade dom samtidigt. Fansen blev helt galna och skrek som galning.
"Wow you girls are more popular than we are" sa jag och dom inklusive alla fans skrattade.
"So.." sa Karolina efter en stunds tystnad. Emma fnissade lite där hon satt bredvid henne. Jag bara skakade på huvudet åt min flickväns dåliga humor, fansen verkade dock tycka det var roligt eftersom de skrattade.
"Oh you know love, just skyping with the most beautiful girl in the world and her friend" svarade Louis och hela arenan gav ifrån sig ett aw.
"Louis you are a handsome guy but I already have the perfect man, and I think Ems here is going to be quite sad if I told her you think I'm the most beautiful girl in the world" sa Karolina och skrattade åt sitt egna skämt.
"How come you take everything I say wrong?" frågade Louis och skakade på huvudet. Karolina var precis påväg att säga något när en dörr smälldes igen och en person rusade in bakom dom.
"THE PARTY DON'T START TIL' I WALK IN" skrek Danielle och försökte hoppa ''häck'' över soffryggen. Det gick inte så bra för henne och hon stöp med huvudet och näsan föra ner bland soffkuddarna som för övrigt var väldigt mjuka och mysiga. Självklart var det tjejerna som valt dom eftersom jag och killarna inte visste någonting om sånt där, och vardagsrummet var inte det enda ställe dom ändrat på. Vårat hus såg för några veckor ut som en byggarbetsplats, för då fick Emma och Karolina något ryck och skulle, ovillkorligt, göra om i hela huset. Gapskratt hördes över hela arenan och från soffan där Karro låg i soffan och Emma numera låg på golvet. Danielle kollade generat upp och frågade vem dom skypade med, eftersom vi inte hade på någon kamera såg inte dom oss.
"Th-eee boy-ys a-a-and the who-o-le ar-eee-na" skrattade Emma fram. Danielle's ansikte blev nu ännu rödare och hon gömde sig bakom en av dom rödfärgade kuddarna. Niall låg ner på scenen och skrattade, Zayn och Louis stod lutade mot varandra, Liam kollade kärleksfullt på skärmen och jag stod själv mitt på scenen.
"Okey we are going to remix this buisness now" sa Louis och drog upp sin mobil ur fickan. "Tweet a question to one of us that you wanna ask the girls, and they'll try to answer as many as possible?" innan han ens avslutat meningen så stod alla fansen med näsan i mobilerna. Jag, lik som dom andra killarna, gick in på twitter och såg frågorna hagla in.
"Can any of you stand on your hands?" läste jag högt. Karolina böjde sig genast ner och stoppade in händerna under fötterna och flashade ett enorm leende mot kameran, Danielle gick och ställde sig på händer mot en vägg medans Emma, som den gymnast hon är, ställde sig på händer mitt på golvet. Fansen apploderade och alla tjejerna kom tillbaka i bilden.
"What's your favorit food?" läste Zayn
"Pizza"
"Tacos"
"Nutella"
Svarade dom i munnen på varandra, Danielle och Karolina kollade konstigt på Emma.
"Nutella isn't food you dummie" sa Karolina och slog till sin bästis löst på armen.
"For me it is, so just calm your tits Samie" sa Emma och snärtade Karolina på näsan.
"You pinkie-thumbed on not calling me that in public!" skrek Karro till Em, som nu hade tennisbolls stora ögon. "We are no longer friends" Karolina lade armarna i kors i protest.
"Please I'm begging you, it was a mistake and it wont happen againg Sam- Kar" Emma gick ner på knä och putade med underläppen och kollade upp på Karolina.
"Fine, just cause you are the only one that I can talk Swedish with" grymtade Karro och pussade Emma på kinden.
"Yesss!" utropade Emma glatt "I know you'd give in, cause you are just so friendly and kind" skrattade hon sen fram och kramade om Kar.
"The hashtags #ask1dgirls, #twitterquestions1dgurls and #DaniEmKar is trending worldwide." sa Liam och kollade upp.
"This one is intresting" sa Louis och kollade finurligt på mig och sen tjejerna.
"Oh oh" sa jag och fejkade en rädd grimas.
"Which  couple is loudest in bed?" läste Louis högt och Niall gav ifrån sig ett utdraget ooooh.
"NAUGHTY PEOPLE, ASKING NAUGHTY QUESTIONS" ropade jag så det ekade i arenan, och fansen skrattade högt. Jag var påväg att läsa upp nästa fråga när en av tjejerna tog ordet.
"I'll have to say Louma (Louis, Emma), is the neighbours didn't know Louis name before they sertainly know now" sa Karolina och jag tror ingen i hela arenan var tyst förutom Louis vars ansikte intagit en knallig röd färg. Samma sak med Emma.
"I'll have to agree with you on that one Kar" sa Danielle och high-fivade Karro.
'"Aren't you gonna say anything Em?" frågade Karro med ett road leende på läpparna. Emma svarade med att storra dödligt på henne och slå henne på armen. Och inte såg det löst ut.
"This has gone to far ladies and gentlemens, we have to end this now" sa Liam och med det vinkade tjejerna hejdå och vi stängde ner skype och fortsatte med konserten efter schema.
 
Eleanor's perspektiv.
Min vita iPhone vibrerade upprepade gånger där den låg på soffbordet framför mig. Jag böjde mig fram och kollade på skärmen. Him, läste jag snabbt och drog mitt väl manikyrerade finger över skärmen och svarade honom.
"Wy isn't he dead yet?" frågade han innan jag ens hunnit säga hej.
"I don't know, I gave him the drink exactly the way you told med to" svarade jag med skakig röst, rädd för att göra honom arg. Vem vet vad han kan gör mot en?
"Well you did something wrong!" sa han argt och jag drog ett hackigt andetag innan jag svarade.
"It wont happen againg, I promise you" försäkrade jag honom om.
"No it wont, cause I'm going to end him by myself" sa han. Och med dom orden lade han på och allt som hördes var en surrande ton.

Så finally. vet att det tagit tid för mig att få ut delen med har har det helt loco med prov den här veckan.
Har haft fyra prov, en muntlig redovisning, en gruppredovisning och en läxa så ni förstår nog att jag haft fullt upp den här veckan.
Men nu är den entligen ute iallafall.
Hoppas ni gillade den för jag gjorde det, hahah, nej men det var väl rolig?
Okej lam fråga, ni behöver inte svara.
 
2 kommentarer till nästa
Kram Emma xx
btw, JAG ÄLSKAR ER MINA FANTASTISKA SMÅ LÄSARE!!

Kommentarer
Josefin

Jätte bra del! Jag läser alla delarna men jag har inte orkat kommentera

2013-05-31 | 17:13:44
Frida

Haha!! Så sjukt roligt kapitel!! :D x

Svar: tack tack :D x
onednooveller.blogg.se

2013-05-31 | 17:50:45
Anonym

VI ÄLSKAR ER MED Å ERA FANTASTIKA KAPITELL<3

Svar: TAAAACKKK :*****
onednooveller.blogg.se

2013-06-01 | 23:44:22
Anonym

Bra del, hur många till kommer det?

Svar: Skulle gissa på kanske 3-5 stycken :)
onednooveller.blogg.se

2013-06-02 | 22:35:54
no hate

Nu är det så att jag har läst er blogg sen ni startade nästan, och den är verkligen jätte bra. Men jag har sol många andra märkt att ni ska sluta skriva i sommar och att det inte är många delar kvar. Så egentligen borde ni väl sätta igång nu, eller är det ca 2 delar kvar? Kram.

2013-06-03 | 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback