Don't forget about me

They don't know about us - del 81

2013-05-26 // 22:55:00 // They don't know about us - avslutad
Jag känner verkligen på mig att Perrie är the one för mig, jag känner verkligen att jag kan tänka mig att spendera resten av mitt liv med henne.
Jag kollade ner på henne där hon verkligen sugits in i filmen, hon bröt blicken från filmen och kollade upp på mig och log det där leendet jag älskade.
"I love you Perrie, with all of my heart" viskade jag i hennes öra.
"I love you to Zayn" sa hon innan hon sträckte sig uppåt och hennes läppar mötte mina.

 
Emmas perspektiv - 1 april
 
Tårarna strömmar ner för mina kinder och jag kramar om Louis ännu hårdare.
"Why do you have to go?" viskar jag in i hans öra. Hans bröstkorg guppar när han tyst skrattar åt mig. "Don't laugh at me" säger jag ynkligt och han drar mig närmare, så nära att man inte skulle kunna få in ett sandkorn mellan oss. 
"Hunny we talked about this a few months ago and I told you you could join us on tour" säger han tyst och jag skakar på huvudet. "I can't remeber that" säger jag bestämmt men egentligen så gör jag det, jag gör det så väl.
 
"Emma I've something important I need to discuss with you" sa Louis och nervositeten flög genom min kropp och fick mitt hjärta att öka takten rejält. "Mhm" var det enda ljud jag kunde få ifrån mig. Jag tog upp mackan från tallriken och tog en tugga för att låta Louis få tid på sig att berätta det han skulle berätta samt att jag inte skulle vara tvungen att säga någonting själv. Han såg mig i ögonen och skakade sedan på huvudet med ett leende på läpparna. "Emma chill, breathe. It's not terriable news." sa han och jag himlade bara med ögonen men tog sedan ett djupt andetag. Mina lungor skrek efter syre och jag tror inte jag var medveten om att jag hållit andan. Mina fingertoppar var vita eftersom jag gripit tag i stolskanten så hårt. Louis himlade med ögonen i gensvar och tog tag i mina händer. "As you know we're gonna release 'Take me home' soon and after that we're going on a tour around britan, scotland and europe. And my question is, do you wanna come with us?" Mina läppar sprack upp i ett leende när jag tänkte på att resa England och Europa runt tillsammans med killarna och Karro, men då slog det mig. "Louis I don't think I can, Kar and Harrys' baby will come in just a few weeks and I can't just leave her here with a little, newborn baby, plus that I really need to get a job" började jag och Louis avbröt mig genom att klämma lätt på min hand. "As long as you come and visit sometimes" sa han och log kärleksfullt mot mig. "I promise".
 
Louis flinar mot mig och jag blänger på honom. "Oh just cut it" säger jag och trycker mina läppar mot hans i en sista passionerad kyss. Kyssen är djup och får fjärilarna i magen att bli galna. Långsamt lutar han sig bakåt och ett tyst gnäll kommer från min hals. Han lutar sig fram och pussar bort tårarna från mina kinder och ger mig sedan en kyss på läpparna. Jag kramar om honom hårt och kollar bort mot Karro och Harry över Louis axel. De står och håller om varandra med pannorna lutade mot varandra och pratar, eller Harry pratar och Karro står mest och gråter tyst. Då och då lutar han sig fram och ger henne en kyss och jag kan inte låta bli att le, trots detta hemska ögonblick, över hur extremt gulliga de är. Min blick vandrar vidare till Liam och Danielle som står och
kramas och sedan vidare till Perrie och Zayn som står och grovhånglar. Tutan från bilen fick alla att sluta med vad de gjorde och vi alla vände oss mot den. Nialls glada ansikte skiner mot oss. "It's time to go, the plain is waiting!" Utropade han och slog sin knutna näve genom luften, som i en segergest. "Have fun in Europe babe" säger jag till Louis och försöker få min röst att sluta skaka. "I will baby" säger han och ger mig en sista kyss innan han går mot bilen. Resten av killarna hoppar också in och jag går fram till Karro och lägger armen om henes axlar. En arm läggs om min midja och när jag kollar till vänster står Danielle och perrie där. Danielle med lika rödgråtna ögon som mig och Karro och Perrie, som vanligtvis aldrig grät hade tårar rinnande nerför hennes kinder. "I founf it hard when they were just touring around England and now ther're going to Europe" säger Karro ledsamt och jag kramar om henne med min ena arm. Ett tyst svar, men det finns inget muntligt svar för att det ska kännas bättre eftersom jag känner precis som henne. När killarna åkte runt i England, Irland och Scotland kunde vi i alla fall resa dit över en dag, inga problem men nu blir det så mycket svårare eftersom vi måste korsa ett hav.
 
Louis perspektiv - på kvällen
 
 
Zayn pratade lite med publiken och sa åt dem att ta fram en lampa av något slag, antligen om de hade köpt en glowstick eller om de hade en lampa i mobilen eller kameran för nu var det dags för Little things. När Niall började spela blinkade hela arenan i olika färger och jag blev helt andlös, det var lika magiskt varje gång. 
 
Zayn började sjunga och jag njöt av tonerna. 

Your hand fits in mine 
Like it's made just for me 
But bear this in mind 
It was meant to be 
And I'm joining up the dots 
With the freckles on your cheeks 
And it all makes sense to me 

Liam tog över och började sjunga sin vers och jag blev lite nedstämd, denan låten påminde mig alltid så mycket om Eleanor.

I know you've never loved 
The crinkles by your eyes when you smile 
You've never loved 
Your stomach or your thighs 
The dimples in your back at the bottom of your spine 
But I'll love them endlessly 

I won't let these little things slip out of my mouth 
But if I do, it's you, 
Oh it's you, 
They add up to 
I'm in love with you, 
And all these little things 
 
Liam och Zayn sjöng refrängen och sedan var det min tur, jag klämde i fast det tog emot, hela min bit hade jag skrivit till El när vi vara som kärast.
 
You can't go to bed, 
Without a cup of tea, 
And maybe that's the reason 
That you talk, in your sleep 
And all those conversations 
Are the secrets that I keep 
Though it makes no sense to me 
 
När Harry började sjunga jublade och skrek tjejerna och jag såg hur han fokuserade på en punkt i taket, om jag inte kände min kompis helt fel så satt han och höll inne tårarna vid tanken av Karro. Vi hade bara varit borta en halv dag men jag kunde se att han redan saknade henne enormt.

I know you've never loved the sound of your voice on tape 
You never want to know how much you weigh 
You still have to squeeze into your jeans 
But, 
You're perfect to me 

I won't let these little things slip out of my mouth 
But if it's true, 
It's you, 
It's you, 
They add up to 
I'm in love with you, 
And all these little things 

När Niall började sjunga gick tjejerna helt bananas. De skrek, tjöt och hoppade upp och ner i luften, viftandes med sina pinnar.

You'll never love yourself 
Half as much as I love you 
You'll never treat yourself right, darlin' 
But I want you to, 
If I let you know, I'm here for you, 
Maybe you'll love yourself, 
Niall sa snabbt "you sing" och alla tjejerna började i olika toner och stämmor skriksjunga med i låten.
Like I love you 
Oh 

Harry tog över tillsammans med några fans som fortfarande sjöng med.
And I've just let these little things 
Slip,
Harry vinklade microfonen mot publiken igen och de tog i igen.
out of my mouth, 
"Louder" sa Niall snabbt och den massiva våg av röster som kom mot oss var fantastisk och jag blev helt överväldigad, de sjunger vår låt, man kan aldrig vänja sig.
'Cause it's you, oh it's you, 
It's you, 
They add up to 
And I'm in love with you, 
And all these little things, 

Nu var det dags för sista versen och vi alla sjöng med i våra olika stämmor och jag kände i hela min kropp att denna kvällen, den första kvällen av våran europaturné, det var helt, fullkomligt, fantastiskt magisk.

I won't let these little things 
Slip, out of my mouth, 
But if it's true, 
It's you, it's you, 
They add up to, 
I'm in love with you, 
And all your little things
 
Snabbt reste vi oss upp och gick ut genom hålet bakom en av skärmarna, skriken bakom oss blev nu högre än de någonsin varit och vi började springa till vårt omklädningsrum där vi satte på oss kläderna för vårt extranummer. Såfort jag var klar sprang jag tillbaka till ingången och kikade ut, människorna där ute var galna, de hoppade och skrek och plötsligt började någon stampa, så som man stampar när man ska skicka iväg raketen, sm vi gjode på dagis. Wow, jag fattar inte att jag kommer ihåg sådant. "Louis, it's time to go!" skrek Harry och jag vände mig om mot killarna. Marken vibrerande av stampandet och med hjälp av tre säkerthetsvakter sprang vi ner till plattorna som skulle skjuta upp oss på scenen om någon minut. "Thirty seconds guys!" Ropade en av scenarbetarna ut och jag satte i öronplopparna igen. "Twenty seconds" Jag tog emot min microfon och kollade upp genom hålet, eftersom jag inte fick visa mitt huvud så såg jag bara taket på den massiva arenen i Berlin som vi uppträdde i men det räckte väl. "Ten seconds" sa killen och musiken till 'Live While We're Young' började spelas i mina öron. "Five, four, three, two" sa han och sedan pekade han på oss och vi for upp på scenen för sista gången denna kvällen. 
 
*
 
'Guys! You were amazing tonight! We couldn't have asked for a better start to our Europetour! #TMHTour' Skrev jag in och skicka iväg tweetet. På någon sekund svämmade mina mentions över med både ordentliga och några av de konstigaste svaren jag någonsin sett, retweets och favoritmarkeringar. Jag klickade igen in på skriv tweet-rutan och det vita fältet poppade upp. "@EmmaAndersson You should have come with us! Tonight were amazing but I already miss you so much! Love you baby! xx" Snabbt tryckte jag på tweet och gick ut från twitter så inte mobilen skulle lagga sönder. Då slog det mig, Emma var ju aldrig inne på twitter, dags att ändra på det. 
 
 
Nöjd med mig själv lutade jag mig tillbaka på mina kuddar i den lilla sängen jag hade i tourbussen. "Lets get rooling boys!" hörde jag Zayn ropa från sitt "rum" och jag slöt ögonen, off to The Netherlands!

Hello babes!
2 delar på 2 dagar woop woop back to business!
Imorgon börjar skolan igen, bläääääääääääää. Har haft 2 veckors PRAO och hade gärna fortsatt, ÄLSKADE min prao!
 
Kan vi få 3 kommentarer till nästa nu?
Eftersom ni var så snabba med 2 ;) 
 
Pussar Erica! 

Kommentarer
My (1D Novell)

men gud vilken fin del, älskar videon. Så jäkla fina :'(

Har nyss påbörjat min 5e novell om 1D, kika kärna in och kommentera vad du tycker. Skulle betyda mkt. Å hoppas du stannar också :) hihi

Svar: Ska jag absolut göra! Tack så mycket!
Kram!
onednooveller.blogg.se

2013-05-27 | 07:03:57
Bloggadress: http://novellermedonedirection.blogg.se
My (1D Novell)

Haha åh gud ja, grammatik har aldrig varit min starka sida i engelska å inget annat heller, men gör mitt bästa och kul att di gillar det! Kram :)

Svar: Fortsätt med det så kommer det bli lättare! :)) Kram!
onednooveller.blogg.se

2013-05-27 | 16:17:50
Bloggadress: http://novellermedonedirection.blogg.se
Josse

Jättebra! Vart praoade du? :) xx

Svar: På en advokatfirma som heter Mannheimer & Swartling :) xx
onednooveller.blogg.se

2013-05-27 | 17:07:39
Bloggadress: http://jossezliv.webblogg.se
Frida

Så Grymt bra!! Meer!! :D x

2013-05-27 | 17:11:37
Bloggadress: http://Nattstad.se/onedirecctionn.blogg
Ellen

Sista nödvändiga kommentaren.Åh Gud vad ska jag skriva.Skriv mer snart.Låter det töntigt?Men iallafall...Äsch.

Svar: Låter inte det minsta töntigt! Emma skriver på som den galning hon är! ;*
onednooveller.blogg.se

2013-05-27 | 20:43:54
Bloggadress: http://directionworlds.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback