Don't forget about me

Sommarplaner

2013-05-28 // 16:20:00 // Allmänt
 
Halloj guys!
 
Nu är det såhär att TDKAU börjar leda mot sin slut och jag och Emma tycker inte det känns bra att dra igång någon ny novell under sommaren som det kommer vara någon halvbra uppdatering på sååååå jag (Erica) kom på denna awesome idé, trummvirvel tack *drumdrumdrum* VI SKA SKRIVA PERSONLIGA IMAGINES TILL VÅRA UNDERBAR LÄSARE! 
 
Japp, visst är jag smart? ;) hahaha
 
Istället för att halvskriva på en novell genom hela sommaren så kommer ni få "anmäla" er och vi kommer då skriva en personlig novell om dig och killen du önskar (från one direction). Kanske 2 per vecka, det beror mycket på om vi är hemma eller ute och reser och sånt, men vi satsar på 2 per vecka. 
 
Låter detta bra? :)
 
För om det gör det och du vill ha en imagine så kan du skicka oss ett mail där du svarar på frågorna här under, mail blir enklare än kommentarer så skicka till mailen. Den är [email protected] 

Hoppas ni tycker detta är en lika bra idé som vi!
Ni kan "anmäla" er hur många gånger som helst men alla som vill ska få minst 1 imagine så det är inte säkert att du får så många som du anmält dig till. 
 
Kramar och pussar Emma och Erica! 
 
  1. Namn
  2. Ålder (på riktigt, fixar en bra ålder i din imagine) 
  3. Utseende (hårfärg, längd, kroppsform etc etc)
  4. Personlighet
  5. Vilken kille du vill ha
  6. Vad du vill den ska handla om/vara (sweet, dirty, sorglig, lycklig osv) 
  7.  Sätt vi kan kontakta dig på och låta dig veta om att din imagine är publicerad/ ska pibliceras
  8. Du behöver inte svara på den här, men då får gärna skriva vad du tycker om bloggen
  9. Om ni vill ha bilder till er imagine?
 

 


Kommentarer
Jojo

Gud vad kul, klart man anmäler sig!!!:)
Kram<3

2013-05-28 | 20:03:01
Me

Jag vill jätte hjärna vara med.. Men min hotmail krånglar ... Hur gör jag då... Snälla svara !

Svar: skriv din hotmail här så kan vi prova att skicka dig ett mail, eller så skriver du bara en kommentar här :)
onednooveller.blogg.se

2013-05-31 | 19:25:07
Mathilda♥

kanske lite sent men jag vill vara med:)
namn: Mathilda björk
ålder: 14 snart 15
Kille: Harry!!!!
personlighet: glad, sprallig, blyg, envis
intressen: dans, gymnastik, fotograf
utseende:blond, 163cm, blå/gröna ögon, hår ner till skulderbladen naturligt lockigt

jag vill att den ska vara sweet och lite dirty :)

hoppas jag får vara med även om det är lite sent KRAM:)

plus min e-mail kronglar men ni kan skriva till mig på kik heter taljda

Svar: Vi ser till att du får en imagine också! Tack för din anmälan :)
onednooveller.blogg.se

2013-08-03 | 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback