Don't forget about me

They don't know about us - del 64

2013-03-12 // 22:06:00 // They don't know about us - avslutad
Karros perspektiv är ganska fristående från själva novellens handling och vi sätter en åldersgräns på 13 år på denna biten. Så om ni är under 13 oroa er inte, ni får läsa Liams perspektiv (längre ner), ni över 13, hoppas ni gillar den!
 
"Bye Louis" sa hon och jag hörde hur hennes röst blev avlägsen.
"EMMA WAIT!" skrek jag in i luren och jag hörde hur hon kom tillbaka.Det var nu eller aldrig, kom igen Lou, du klarar detta!
"What Louis?"
"I love you"

 
 
Karros perspektiv
 
Jag drog in en djup andetag men kunde inte hålla tillbaka snyftningen. Harrys grepp hårdnade om mig och då kunde jag inte hålla tillbaka tårarna längre.
"Babe, please don't cry. It breaks my heart" viskade han in i mitt öra och jag vände ansiktet från skärmen till honom. 
"Promise you'll never leave me like that, even if we start hating eachother when the baby comes. Every children deseves a mom and a dad in its life" viskade jag tillbaka. Rösten var hacking men jag fick fram mitt budskap, det som jag var mest rädd för, det fick inte hända. 
"I promise" viskade han tillbaka och kollade mig djupt i ögonen. Det var som han såg rakt in i min själ och jag såg rakt in i hans, som om jag kunde läsa hans tankar. Hans ögon speglade ärlighet och kärlek, lite rädsla och.. lust? Det kunde ha varit något annat men innan jag hann inte se efter innan en hög snarkning avbröt vår intima stund. Snabbt vände vi båda på huvudet mot Liam som hade somnat på soffan.
"Let's go to bed aswell" sa jag och ställade mig upp och sträckte fram en hand för att dra upp Harry ur soffan. Han tog den och jag drog upp honom med sådan kraft att han kropp dundrade in i min. Våra ögon möttes och bara några sekunder senare var mina läppar pressade mot hans. Våra tungor krigade om vems som skulle få övertaget och jag drog min vänsterhand över hans muskulösa arm och rygg och la min högerhand i hans nacke och tog tag i hans hår och pressade hans ansikte näramare mitt. Han la händerna i min svank och pressade min kropp närmare hans. Ett stön försvann ur min mun och min kropp fylldes med längtan och lust, Harry log för ett ögonblick i kyssen men när jag tryckte mig närmare honom kom han genast på andra tankar. Jag började långsamt gå bakåt och Harry följde snabbt efter noga med att aldrig låta sina läppar lämna mina. Jag hade fortfarande ögonen stängda när min rygg stötte emot väggen och Harrys händer letade snabbt ner sig till rumpa och lår.
"Jump" viskade han i en utandning och jag gjorde som han sa. Han lyfte upp mig och jag la benen om hans midja. Han tog ett steg närmare så min kropp var klämd mellan honom och väggen och vi kysstes passionerat i någon minut innan han drog sig tillbaka och kollade på mig med plågade blick.
"Please Karro, I... need.. you" flämtade han fram och ett starkt rus av begär for genom min kropp, jag behövde han i mig och det illa kvickt.
"Bedroom quick" flämtade jag fram och det var allt som behövdes för att Harry skulle ta ett stadigare tag om mig och kyssandes bar han upp mig för trappan och in på mitt rum. Jag hoppade ner från honom och trycker upp honom mot dörren som går igen med en smäll och börjar kyssa honom samtidigt som jag knäpper upp hans skjorta. Harry börjar putta mig mot min säng med sin kropp och jag drar av honom tjöjan. Snabbt lägger han sig över mig och jag snurrar runt oss så jag sitter ovanpå honom. Hans stora händer tar tag i min tröja och jag hjälper honom att dra den över mitt huvud. Han drar snabbt ner mig till sig igen och kyssandes snurrar vi runt. På något sätt har vi hamnat under täcket och jag slår snabbt undan det. Harrys läppar lämnar mina och börjar varandra ner för min kropp och ett välbekant pirr sprider sig i min mage ju längre ner hans läppar kommer. Hans fingrar knäpper snabbt upp mina byxor men sedan drar han nästan plågsamt ner dem.
"Harry, hurry." Pressar jag fram.
"Someone's a bit eagar" säger han lågtmält men jag kan höra att han är lika kåt som jag. Snabbt drar jag upp honom och sparkar samtidigt av mig jeansen så de flyger ner på golvet. Jag drar naglar ner för hans mage och ner till hans skärp.
"As if you aren't too" säger jag med ett checky leende. Han tystnade mig genom att pressa sina läppar mot mina och jag drar snabbt ner hans byxor. Långsamt med läpparna ihopsvetsade med mina sätter han oss upp och knäpper upp min bh och börjar masera mina bröst. Låga stön lämnar då och då min läppar och jag känner hur han blir hård mot mitt underliv. Snabbt lägger han ner oss och drar av mig trosorna innan han kör in fingrarna i mig. Mina stön blir bara högre och högre och jag får anstränga mig för att inte skrika. 
"Harry, I'm... close" flämtar jag fram och han drar snabbt ur fingrarna. 
"Save that for me will ya" säger han och blinkar samtidigt som han slickar av fingrarna. Begäret byggs upp mer och mer för varje sekund och min kropp skriver efter att få ha honom i mig. Snabbt sätter jag mig ovanpå hans lår och tar tag i katen på hans svarta Calvin Klein. Nu är det min tur tänker jag och drar långsamt ner hans kalsonger.  Hans kuk hoppar upp mot hans mage och jag tar ett ögonblick för att bara ta in hur stor han är men hans skratt får mig att frtsätta dra ner dem med rödblossande kinder. Långsamt drar jag mit högra pekfinger längst upp hans lår till jag kommer upp och jag lägger handen runt skaftet. Långsamt och försiktigt masserar jag, osäker eftersom detta är första gången jag runkar av en kille. Harry stönar till och hjälper till att flytta min hand några centimeter upp och stönar sedan ännu mer. Nu kan jag inte hålla mig längre utan jag flyttar upp mig en bit till för att gränsla honom men då ser Harry vad jag tänker göra.
"O no miss" säger han leendes innan han vänder oss om. Han pressar sina läppar hårt mot mina innan han försiktigt äntrar mig. Hans läppar sväljer mitt skrik av ren och skär njutning som försvinner ut ur min mun. Långsamt börjar han jucka fram och tillbaka och stötar av både smärta och njutning forsar genom min kropp. 
 
Liams perspektiv. 

Jag öppnar ögonen och får blinka flertal gånger innan jag ser var jag är. Tv:en står fortfarande på och jag stänger snabbt av den och tar fram min mobil. Klockan visar 03.14 och jag ställer mig vingligt upp för att gå upp och lägga mig på luftmadrassen i Karros sovrum. Jag har inget emot att vara här men det ska bli riktigt skönt att få åka hem till London och få sova i sin egen säng med Danielle vid min sida. Åh vad jag har saknat henne. Jag öppnar dörren och kan inte låta bli att känna avundsjukan strömma upp i min kropp när jag ser Harry och Karro tätt ihopslingrade sovandes under hennes stora duntäckte. Jag kollar inte var jag går men plötsligt halkar jag till och är nära på att tappa balasen men i sista sekunden griper jag tag i skrivbordet. Förvånat kollar jag ner och ser att jag var nära att halka på något svart tyg som ligger ihopslängt på golvet. Jag plockar upp det och ser att det är ett par svarta kalsonger. Tankar flyger genom huvudet och jag kollar från Harry till klädstycket i min hand och tillbaka till Harry. Det måste vara hans. Nu när jag är lite vaknare ser jag att det ligger kläder slängda lite överallt i sovrummet och ett naket ben sticker ut från under täcket. Snabbt smyger jag ut och stänger dörren försiktigt efter mig, det är nog bäst jag sover på soffan hela natten...

Förlåt för den långa väntan men jag hade ett gigantsikt tyskaprov idag och har pluggat som en maniac igår och förrgår. 
 
Ja, nu får ni berätta vad ni tyckte om Karros del, bra? Dålig? Överdriven? Jag har aldrig skrivit sånt innan så kritik tack! ;) Både bra och dålig uppskattas :)
 
Men nu låter det som om killarna snart ska hem til London... :(
 
6 kommentarer tills nästa! 
 
Pussar

Kommentarer
Jenny

Super bra! :D

2013-03-13 | 16:13:40
Bloggadress: http://Odnovel.blogg.se
Sophie

Riktigt bra ! Det är ganska svårt att skriva sådana händelser men jag tyckte du skrev det väldigt bra ! :) kram S

Svar: Ja det är verkligen svårt men tackar :) Kram!
onednooveller.blogg.se

2013-03-13 | 20:10:39
Bloggadress: http://Englishonednovels.blo.gg
Hanna:]

THE FEEEEELS ÅH HERRE DJMZDKÄSAVFAT

2013-03-14 | 00:15:25
Anonym

meeeeeer :DDD

Svar: kommmmmer :DD
onednooveller.blogg.se

2013-03-15 | 23:55:46
Sandra

Jättebra novell!

Svar: Tackar :)
onednooveller.blogg.se

2013-03-16 | 11:59:56
Bloggadress: http://sandraerikssons.blogg.se/
FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

2013-03-16 | 20:46:25
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se
Karin

Wooow!!!Grymt bra ju!!!

2013-03-16 | 23:58:05

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback