Don't forget about me

NEWS

2013-06-06 // 22:07:00 // Allmänt
Nu är det såhär att jag, Emma, åker till USA imorgon och kommer var borta i en månad. Så det är Erica som kommer få avsluta TDKAU, det gör mig otroligt ledsen att jag inte har chansen att avsluta min egna novell, men men that's life.
Jag är excited över att se hur hon väljer att avsluta den, även om jag vet några saker som kommer hända då jag varit med och planerat det.
Så det här är mitt farväl till er för en tid framhöver, vi hörs igen efter den 2 Juli då jag kommit hem.
 
Men jag känner att det inte kommer bli något problem med att lämna över novellbloggen till Erica en månad, för jag vet att hon kommer sköta den precis som jag skulle ha gjort, om inte bättre.
 
KRAAAAAAAAAM!!!!! XX
Hörs om en månad, älskar er mina underbara läsare!!
 
Del 84 här under! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback