Don't forget about me

Länkbyten

2013-02-11 // 21:32:00 // Allmänt
Så dags för länkbyte, eller hur? ;)
 
Om ni lägger in vår header och prolog i ett inlägg och kommenterar här sen så gör vi detsamma med er, spelar ingen roll om det är vanliga personbloggar eller novellbloggar. Vi tycker alla ska få en liten hjälp på traven att få fler personer att kolla in på sin blogg :) 
 
Vi länkar alla, ska vi säga nästa söndag?
 
 
Prologen:
 
Äntligen är dagen kommen då Karolina och hennes bästis Emma ska flytta, flytta till London. Ända sen 7:an har dom velat flytta till London när dom tagit studenten, och nu har dom gjort det. Och nu äntligen ska det hända! Dom ska flytta ifrån den lilla staden Hudiksvall i Sverige där dom har vuxit upp, den lilla staden som hälften av Sveriges befolkning inte ens vet om. Dears liv i London flyter på ganska bra dom första dagarna men sen så händer en grej som kommer få deras liv att ta en vändning. Karolina som tror hon har det där perfekta förhållandet, hur kommer det gå när hon börjar få känslor för någon annan. Och hur går det för Emma som tror hon hittat 'the one' men sen får reda på att han har en stor hemlighet.
 
Glöm inte skriva en kommentar när ni är klara som innehåller er länkadress också så vi vet vart vi ska länka er när ni är klara :) 
 
Pussar Erica och Emma!

Kommentarer
Josse

Hej!
Jag har en personblogg, och skulle vilja få fler besökare!
Skulle gärna länka eran blogg. Problemet är bara att jag vet inte hur jag ska göra när det kommer till länkandet i inlägget, alltså om man klickar på bilden så vill man ju komma till bloggen. Förstår ni? Tacksam för hjälp/svar!
// Josse xx ( jossezliv.webblogg.se )

2013-02-12 | 21:34:46
Bloggadress: http://jossezliv.webblogg.se
sophie

har nu gjort ett inlägg pâ eran novell pâ min novellblogg :) http://englishonednovels.blo.gg/

2013-02-13 | 12:18:52
Bloggadress: http://englishonednovels.blo.gg/
Josse

Nu har jag fixat länkbytet! Se det på min blogg; jossezliv.weblogg.se
// Josse xx :)

2013-02-14 | 16:03:47
Bloggadress: http://jossezliv.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback