Don't forget about me

Länkbyte :)

2013-02-25 // 18:33:00 // Länkbyten
Här kommer bloggarna! :) 
 
De som vi inte kunde kopiera in headers på har vi tagit bilder grån google. Vi har lagt in er text/beskrivning eller prologer av er blogg. 
 
Tryck på bildena för att komma till sidorna.
 
 
Detta är en novellblogg på engelska som drivs av en svensk tjej. Det är en bra historia och hon har inte kommit jättelångt utan det är lätt att läsa ikapp, vilket jag tycker ni alla ska göra så kolla in! :) 
 
 
 
Detta är en personlig blogg som skrivs av Josse.
Jag har kollat in på den några gånger och den verkar rolig och intressant.
Josse är en jätte gullig tjej så jag tycker definitift att ni ska kolla in på hennes blogg.
 
Om ni inte hann med att få ett länkbyte nu så är jag säker att vi kommer göra det igen snart.
Kram Emma och Erica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback