Don't forget about me

Förlåt!

2013-04-09 // 21:51:11 // Allmänt
Guys!
 
Jag är så ledsen men nästa del kan ta ett bra tag till det kommer. 
Igår hade jag skrivit lite mer än halva och då stängde min internet ner sig så ALLT raderades och idag har jag inte ork eller tid att skriva då jag måste plugga till mitt fysikprov och min tyska. Jag önskar att jag kunde sätta bloggen före men tyvärr så går inte det. 
 
Jag är jätteledsen men allt är över på torsdag kväll så ska försöka få ut ett kapitel på fredag, men det är min födelsedag då så snälla, lämna oss inte jag ska skriva så fort jag kan och jag lovar att det ska bli extra långt!
 
Tills vi hörs igen
Adios! 
Erica
 
 
 

Kommentarer
Jojo

Grattis på födelsedagen!!!!! <3 Kram;)

Svar: Tackar gulle! <3 Kram!
onednooveller.blogg.se

2013-04-12 | 16:35:09

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback