Don't forget about me

"Våran ko har tagit sig in i kontrollrummet, igen"

2012-07-06 // 11:47:53 //
Igår satt jag i 2 timmar och skrev på del 14 , jag skrev tills jag bokstavligt talat blev tvingad i säng.
Men när jag tryckte på publicera, vela inte blogg,se fungera.
Så jag han inte fixa igår kväll, och nu när jag loggade in var den borta.
Delen fanns inte kvar i utkast, och eftersom jag inte sparat den i datan är den helt borta så jag måste skriva om den.
Men ta det ugnt den kommer under dagen.
 
Bild på världens bästa killar så länge.

Kommentarer
Stina

När det händer sådär ska man trycka på "nytt inlägg" igen innan man stänger av datan. För när man skriver sparas det hela tiden, så när man trycker på nytt inlägg kommer det man skrev innan tillbaka (om det inte avslutades på rätt sätt) :)

Svar: Du tror inte du kunde ha lärt mig det tidigare? Typ igår kväll?!! xD
onednooveller.blogg.se

2012-07-06 | 12:56:12
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback