Don't forget about me

Gotta be you - del 20

2012-07-31 // 20:15:48 // Gotta be you - avslutad
När hans läppar nuddade mina kände jag mig hel igen, den där delen som fattats inom mig i flera veckor var nu äntligen på plats.
Jag var fulländad när jag var med Liam!

 
När jag vaknade nästa morgon vaknade jag med ett stort leende på läpparna.
Jag tänkte på allt som hade hänt igår, att allt hade löst sig mellan mig och Liam och i en direkt sänd tv intervju också.
Men jag kände mig glad och lycklig så att jag hade förlåtit honom var nog en bra idé, plus att alla förtjänade väl en andra chans, jag borde ha kommit på det tidigare men jag antar att hjärnan och hjärtat behöver en stund att tänka över allt.
Nej men usch vad gammal jag låter tänkte jag.
Jag reste mig upp ur sängen och kollade på Liam som låg och sov, killarna hade fått sovmorgon idag till tio och klockan var nu åtta så jag lät honom sova när jag gick in i duschen.
Idag var deras sista arbetsdag sen  hade dom ledigt och vi skulle ha lite semester här i Paris, och jag som hade varit sur för att jag var tvungen att spendera tid med Liam i kärlekens stad, det var ju bara lite fel av mig.
Det kunde ju inte bli bättre.
Det tog emot att kliva ur duschens varma strålar men klockan visade 8.27am så jag hade duschar i nästan en halvtimme och jag hade ju lovat att väcka Liam.
Tyst tog jag på mig bh och trosor och satte mig på sängen bredvid Liam.
"Liam, you have to wake up" sa jag "Liam" sa jag lite högre men han reagerade fortfarande inte så jag böjde mig ner och kysste honom.
Först var han läppar som livlösa mot mina men efter ett tag började dom masseras mot mina och jag kände en hand i min nacke som drog ner mig mot honom.
Efter ett tag särade vi på oss för att få luft, jag kollade på honom och log han besvarade mitt leende och jag böjde mig ner och kysste honom igen.
"You have to get up now, you start work in one and a half hour" sa jag när jag satt mig upp igen.
"I don't want to, plus it only takes half an hour to get ready" svarade han och slöt ögonen igen.
Neheru, så lättt tänker jag inte ge upp.
"I know, but yesterday you told me that you wanted to shower before" sa jag och ställde mig upp och började hoppa runt i sängen.
"I start to regret that I tell you things" skämtade han och reste sig upp och gick med långsamma steg mot badrummet.
 
Dagen segade sig igenom men tillslut blev klockan 4 och killarna störtade in i hotellrummet, alla sprang in i sovrummet där jag satt med mitt ritblock.
Mina målingar var något jag glömt bort medans jag varit med killarna, den har nog bara varit lite av en backup för musiken men när jag sett den längst ner i resväskan hade jag inte kunnat motstå att måla lite igen.
Jag såg hur killarna var påväg att kasta sig i sängen men jag stoppade dom i sista sekunden.
"STOOP!" skrek jag och killarna hoppade bakåt för dom blev så förvånade.
"You would destroy my paintings if you do that" sa jag och började samla ihop dom jag tappade en på golvet som Liam snabbt var framme och plockade upp.
Han kollade länge på den sen sprack han upp i ett stort leende.
"It's us" sa han lyckligt och visade mig teckningen, målningar var av mig och Liam när han och jag satt nere i reservatet på bryggan och spelade gitarr.
"Yeah mom´took a picture off us one time so I painted it" sa jag och log mot honom
Killarna hade nu gått fram och kollat på min hög med målningar, dom kollade chockat på dom.
"You've got talent Hannah" sa Zayn.
"Thanks, but painting is just a hobby" sa jag och log mot honom, han nickade lite med huvudet.
"I'm hungry, can't we go out and eat?!" klagade Niall
"We know Niall, but I'm also hungry actually" sa jag och reste mig upp från sängen.
"Mabye you should put on some pants?!" sa Harry och synade mig upp och ner.
"Naah, I though I could go like this" sa jag och vickade på rumpan "Or would I embarrass you if I did that?" frågade jag och kollade upp på killarna som alla nickade.
"Hepp" mumlade jag för mig själv och drog på mig ett par svarta högmidje shorts till min gröna t-shirt och en hatt som pricken över i:et.
 
Vi hade ätit på en italiensk resturang, vilket kanske inte var det uppenbara valet eftersom vi var i frankrike, men vi bestämde att imorgon skulle vi äta fransk.
Just nu var vi påväg tillbaka till hotellet och Louis höll på att utmana Harry om att äta 'escargot' vilket han inte visste vad var vilket gjorde det hela extra roligt.
"Sure, I'll give it a try" sa han och ryckte på axlarna.
"You're gonna regret it, cause escargot is snails" sa jag och började asgarva åt han chockade mig, dom andra killarna var inte lång efter med att skratta dom med.
"Excuse me, aren't you One Direction?"
Vi kollade upp och framför oss stog två små tjejer en blond och en röd hårig.
"Yes we are" svarade killarna
"Can we take a picture with you?" frågade den rödhåriga och pekade på sig och sin kompis.
"Absolutly" svarade Zayn
"Wan't me to take your picture?# frågade jag snällt och räckte mig efter kameran
"No, we wan't you in the picture" sa den blonda
Jag kollade chockat på dom, dom bara kollade på mig och log.
Tjejerna turades om att ta kort med oss medans den anddra tog kortet.
"Can we have your autografs too?" frågade den röda försiktigt och räckte fram ett block och en penna
"Ofcourse" svarade Niall och tog emot blocket och pennan, efter att han hade skrivit lät han blocket passas runt mellan alla.
"Yours too" sa den blonda och räckte blocket mot mig.
Jag som egentligen inte hade någon autograf grafsade ovant ner mitt namn i blocket.
"Don't care about the haters they are just jealous. You and Liam fits perfect together, he couldn't get someone better than you!" viskade den blonda till mig innan hon och hennes kompis gick därifrån, jag bara stod och kollade chockat på dom när dom gick ifrån oss.
"What did she tell you?" frågade Harry som sett hur chockad jag var "Not something bad I hope?!"
"No, she said that I shouldn't care about the haters and that me and Liam fits perfect together" sa jag och kollade fortfarande bort mot flickorna som nu var långt ifrån oss.
"Well she told you the truth" sa Liam och laarmen om mig och kysste mig mjukt på läpparna.
 
När jag och Liam kom in på vårat rum var ingen av oss trött så vi bestämde oss för att kolla på en film, vi kollade vad som fanns på tv och det slutade med att vi kollade på The Notebook, en av mina favorit filmer.
När det blev sorgligt kände jag hur tårarna hotade med att rinna över och det såg Liam så när den första tåren långsamt rann ner för min kind fångade han upp den.
Han fortsatte kolla mig i ögonen och böjde sig långsamt ner för att låta sina läppar möta mina, den litta kyssen övergick snabbt till hångel och vips så var vi påväg in till sovrummet.
Vi båda visste var den här kvällen skulle sluta.

Vet att det har varit år sen jag senast skrev en del men först var jag borta sen hade jag ingen ork.
Men nu kommer ni få normal uppdatering igen.
4 kommentarer till nästa del.

Kommentarer
nora

skriv mer!

2012-07-31 | 20:42:23
nora

du är så bra på att skriva!! :)

2012-07-31 | 20:42:53
nora

har längtat hur länge som helst på den här delen :)

Svar: haha nora! xx
onednooveller.blogg.se

2012-07-31 | 20:43:36
lydia

jag har inte läst den men den är säkert jätte bra, pusspuss :*

Svar: hahah Lydia, pusspuss :*
onednooveller.blogg.se

2012-07-31 | 20:44:41
Mollie

Grymt!

Svar: Tack! xx
onednooveller.blogg.se

2012-07-31 | 22:38:53
Stina

Superbra! :D Nu längtar vi till nästa :) xx

Svar: Tack Stina xx
onednooveller.blogg.se

2012-08-01 | 14:18:16
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se
EmmaTomlinson

Sjukt bra! Har väntay hur länge som helst tills att du äntligen ska lägga upp en del!
Fast jag har väll kanske mig själv att skylla över att den aldrig kom, eftersom du vägrar skriva när nån är med, och jag är med ganska ofta xD
Haha, men iaf! Längtar tills nästa del EmmaStyles! :*

Svar: Haha, jag du får faktisk skylla på dig själv!Puss på dig Emma Tomlinson! :*
onednooveller.blogg.se

2012-08-01 | 19:50:04
Bloggadress: http://onedirectionthenovell.blogg.se
Louise

Super bra! Uppdatera oftare!:**
Puss prinskorven min:*

Svar: Ska försöka :* Puss salamin min :*
onednooveller.blogg.se

2012-08-01 | 19:54:02
Bloggadress: http://Onedirectionthenovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback