Don't forget about me

Gotta be you - del 13

2012-07-04 // 12:31:32 // Gotta be you - avslutad
Efter det sa vi godnatt och jag somnade nästan på en gång.
Livet var perfekt just nu, jag hade mina bästa vänner här, min kusin och Liam, jag vet inte om man kan säga att vi var tillsammans men något var vi definitift.

 
Jenny
När jag vaknade nästa morgon var det för att Hannah och Klara hoppade på mig och skrek.
"Kom igen sjusovare, idag är det SHOOOOPPINGGG!!" skrek dom i kör
"Okej" sa jag bara och följde med som till köket där vi gjorde pannkakor till frukost.
Ingen sa något medans vi åt utan vi lät helt enkelt maten tysta munnen.
Fast Klara såg ut som om hon inte sett mat på flera veckor, hon bokstavligt talat skyfflade in pannkakorna i munnen.
Sen stoppade hon in en ny utan att tugga den andra, svalde hon don hela eller?
När hon märkte att vi satt och kollade på henne kollade hon upp.
"Vad?" frågade hon med mat i munnen
"Tuggar du maten innan du sväljer?" fråhade jag
"Haha" sa hon sarkastiskt "Jag är hungrig, låt mig vara det" tillade hon sen och gav oss ett litet leende.
När vi var klara stoppade vi in i diskmaskinen och gick in i Harrys rum för att göra oss klara.
Hannah och Klara blev klar ganska snabbt med vad dom skulle ha på sig, men för mig därimot tog det längre tid.
Klara hade på sig ett vitt linne med något mönster på, en rosa kjol som hon dragit upp til under brösten till det hade hon ett gult bält på sig.
Hannah hade på sig ett par vita spets/ virkade shorts, ett blått linne med en kofta över fast koft ärmarna hade hon dragit upp ovanför armbågarna till det hade hon några ringar och halsband.
Jag hade fått på mig ett par slitna jeans shorts.
I Hannahs garderob hängde en jätte gullig blus, som jag bara måsta låna så jag sprang ut till Hannah och Klara som satt och väntade i köket.
"Hannah, kan jag låna din...." men jag avbröt mig snabbt när jag kom in i köket.
Det var inte bara Hannah och Klara som satt där utan alla killarna också, jag kände att jag rodnade.
Hannah och Klara började skratta åt mitt tomat ansikte.
"I was just.. gonna.. erm.." jag försökte stamma fram en mening. "Hannah, hjälp" bad jag henne.
"Vad var det du vela då? frågade Hannah och gick fram till mig och följde med mig till rummet.
"Kan jag få låna din blus? Den där vita med blommor på?" frågade jag och gjorde hundvalps ögon.
"Ofcourse!" sa hon och tog ner den från galgen och räckte över den till mig.
Snabbt drog jag på mig den och tog min väska med mig ut i köket dör Klara satt kvar.
"Redoooo?" frågade Hannah och gick fram till Klara och drog med henne.
"Jao" svarade Klara och hoppade upp på Hannahs rygg.
"Jenny, I see that you've got some clothes on, I liked it more before." sa Zayn och blinkade mot mig.
Utfrån hallen kunde jag höra Hannah och Klara skratta, för att inte verka helt efterbliven var jag tvungen att komma med en kommentar tillbaka.
"You mabye will see it more.." började jag och gick närmara så jag stod ansikte mot ansikte med Zayn "but not now" sa jag och vände mig och och gick därifrån.
I hallen låg Hannah och Klara på golvet och skrattade och ifrån köket kunde man höra killarnas busvisslingar.
Självklart visste jag att Zayn hade tjej, men jag önskar att han inte hade haft det han var ju så snygg.
Jag drog på mig mina vita ballerina skror och gick ut genom dörren efter Hannah, Klara kom sekunden efter skuttandes för att få på sig sina Jefferey Campbell.
Sen gick vi med raska steg mot stan.

Jag hinner tyvärr inte skriva mer nu för vi ska ut till stugan igen, vi har varit hemma en halv timme/ 45 minuter nu och jag har suttit och tokskrivit undertiden.
Jag kommer hem igen imorgon/ torsdag och då kommer jag skriva en del + fixa massa tidsinställda, för på lördag är jag inte hemma och kommer hem på tisdagen sen på torsdagen åker jag bort och är borta tills söndagen.
 
Men.. har inga kommentars "krav" denna gång, men era kommentarer gör mig sååå glad!

Kommentarer
Stina

Superbra!! :D

Svar: Tackar! :)
onednooveller.blogg.se

2012-07-06 | 13:03:54
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback