Don't forget about me

They don't know about us - del 24

2012-12-09 // 19:26:00 // They don't know about us - avslutad
 
"Har hon blivit sinnessjuk?" frågade Nora oförstående.
"JAG VAR OTROGEN MOT MAX OKEJ, JAG BÅDE KYSSTE OCH HADE SEX MED HARRY! med dom orden reste sig Karro upp och stormade ut ur rummet.
Jag kollade chockat efter henne och glömde helt bort Nora.

Chocolate-food-fruit-photography-favim.com-521968_large
Emmas perspektiv - en vecka senare
Det hade nu gått en vecka sen jag hittade Karro och Harry tillsammans och visst vi hade träffats några gånger allihopa men varken Harry eller Karro sa något.
Under måltiderna hemma försökte jag prata med henne men hon svarade bara kort tillbaka.
Hon åt även mindre än vanligt nu och det oroade mig.
Och eftersom jag skulle på min andra dejt med Louis ikväll så hade jag bett Danielle gå över och kolla till henne.
Jag tror hon anade något för hon hade flera gånger sagt att hon inte behövde någon barnvakt.
"Okej jag går nu" ropade jag till Karolina som satt på övervåningen.
Jag lyssnade efter ett svar men när jag inte fick något vände jag mig och och började gå mot dörren.
Då hördes steg i trappen och runt hörnet kommer Karolina farandes, hon störtar in i min famn och kramar om mig.
"Förlåt! Och du är jätte vacker" säger hon när hon släppt mig igen.
På mig har jag en
Och lika fort som hon kom har hon försvunnit och återigenn ekar stegen i trappen.
Jag ler för mig själv innan jag går ut genom dörren och bort mot Louis som står lite längre bort lutat mot sin bil.
"Hello beautiful" säger han och pussar mig på kinden innan han öppnar dörren åt mig.
När han stängt den springer han runt och sätter sig bakom ratten.
"So where are you taking me?" frågade jag nyfiket.
"That's a surprise" säger han lömskt.
"Okey" jag var egentligen jätte nyfiken på vart vi skulle men eftersom jag älskade överraskningar så vela jag inte förstöra den.
Efter typ tjugo minuter i stannade vi nu vid en rastaurang jag inte kände igen alls.
Tilsammans gick vi in i restaurangen och direkt kom det fram in servitör och frågade om vi bokat bord.
"Yeah Tomlinson" sa Louis till honom.
Servitören tog två menyer och bad oss att följa med honom, han gick igenom hela restaurangen och sen ut på en altan.
Där lade han ner menyerna på ett bord vid och sa att det skulle komma någon och ta våran beställning snart.
Det var först när jag satte mig ner som jag upptäckte att restaurangen låg direkt på stranden och vi hade utsikt över havet.
"Wow Louis, this is beautiful" sa jag
"Only the best for you" han log det där charmiga leendet man kan dö för.
*
"Thanks Louis, but I could've paid my own food" sa jag när vi gick ut från restaurangen.
"I asked you for a date, I pay that's the rules" sa han
Luften var kallare nu är förut och jag frös lite.
Jag tror Louis märkte det för han tog av sig sin kavaj och räckte den mot mig.
"Here take it."
"But then you'll freeze" sa jag och vägrade ta emot den.
"No, and we are not done yet and it won't be funny if you're freezing" sa han och låste upp bilen.
"We're not done" jag tog emot kavajen och kollade förvånat på honom.
"Nope, we are eating our own desert" sa han och tog ut en korg ur baggageluckan. "On the beach" fortsatte han.
Han tog min hand i sin och hand i hand gick vi ner på stranden.
Vi slog oss ner lite längre bort så att dom på restaurangen inte skulle se oss.
"So what's in the basket?" frågade jag nyfiket.
"Chocolate dipped strawberries" samtidigt som han sa det så tog han upp en skål full med chokladdoppade jordgubbar.
"Did you know I loved that?" frågade jag och tog en jordgubbe.
"I actually did, I asked Kar what if you liked it" sa han och blinkade
"Wait, you talked to her? And she answered you?" jag var chockad och samtidigt besviken för hon pratade ju inte med mig.
"Yeah but she only said that you loved it then she hang up in my ear" sa han.
"Oh I apologize for that" sa jag och tog en till jordgubbe, jag var säkert inne på min tredje.
"Hey, are you gonna save some for me?!" frågade Louis och tog jordgubben ifrån mig.
"I would have shared with you but just becase you took mine i wont share" med dom orden tog jag hela skålen.
"No, please forgive me" bad han på skämt.
"Mabye if you give me my strawberry back" sa jag långsamt.
Han höll fram den mot mig men när jag skulle sätta tänderna i den drog han bort den och stoppade in den i sin egen mun.
"Now I absolutley won't share with you" sa jag och stoppade in en jordgubbe i munnen.
Han kollade på mig med puppyeyes och plutade med underläppen, jag smälte direkt och ställde ner skålen igen.
"You want the last strawberry?" frågade Louis efter ett tag.
"No you can take it" sa jag, mest för att vara artig egentligen vela jag ha den.
"Bullshit, I can see that you want it" sa han och skrattade.
"You got me" erkännde jag.
"Then let's share it" sa han och tog en tugga av jordgubben innan han gav den till mig.
När jag stoppat in den i munnen satt vi och kollade på varandra ett litet tag innan han långsamt lutade sig frammåt.
Jag som trodde han skulle kyssa mig blundade och lutade mig väntade på hans läppar.
Men jag kände inga läppar utan så jag öppnade ögonen och såg hur han höll fram sin tumme.
"You've got some chocolate there" sa han och torkade mig i mungipan.
"Oh" var allt jag fick fram.
Fan Emma, gud vad pinsam du är. Nu tror han ju att du när något freak tänkte jag.
"You are so beautiful tonight Em, just like every other day" sa han och tog min hand.
"Thanks, you don't look so bad either" jag började rodna av hans ord.
Återigen blev det tyst och vi bara kollade på varandra.
"So... what now?" frågade jag för att bryta tystaden.
"Come here" sa han och höll ut armarna.
Jag kröp fram till honom och lutade mig mot hans bröst, han lade armarna och mig och allt kändes perfekt.
"You fit quite good in here, don't you think?" viskade han i mitt öra.
"I totally agree." sa jag och gosade ner mig lite till.
*
"Thanks for tonight Louis, I had a really good time" sa jag när vi en halvtimme senare stog framför mitt och Karros hus.
"Me too, we should totally do this again" sa han och log.
Vi kramade om varandra, länge.
Jag hoppades lite på att han skulle kyssa mig, men et kanske var för mycket att begära.
 
Louis perspektiv
Det var nu eller aldrig Louis, bara gör det din fegis.
Precis som hon öppnat dörren tog jag tag i hennes hand och drog henne mot mig.
Jag placerade mina läppar på hennes och kysste henne.
Från början gjorde hon inget men slappnade snappt av och kysste tillbaka.
"Wow that was..." började hon när vi slitit oss från varandra.
"Incredeble" avslutade jag
"Yeah" hon log mot mig.
"Well bye then, see you" med dom orden lämnade jag henne.
I bilen påvägen hem var mina tankar i krig med varandra, varför hade jag gett mig in i det här.
Det skulle bara såra någon av mina nära, varför kunde jag aldrig låta saker vara?
Del 24
Jag vill börja med att säga förlåt för att jag inte skrivit på år och dar.
Men jag har antingen inte haft tid eller inte haft lust, och jag orkade inte skriva ursäkter hela tiden.
Lusten tappade jag för jag har fått några taskiga kommentarer, men jag försöker se förbi det.
Ska försöka skriva så ofta som möjligt, men det blir nog kanske bara två/tre gånger per vecka.
Och ett jätte tack till er som kollat in varje dag, för även om jag inte skrivit så har inte min statestik förändrats så mycket, så tack tack tack!!
Så vad tror ni Louis menade i slutet? Och hur ska det gå för Karolina?

Kommentarer
Erica

WOHO NYTT KAPITEL! :D detta är nog femte eller sjätte gången jag killar in idag! ;D skitbra!!! Men asså ja vad menar Louis?! Är han tillsammans med eleanor?? :S hihihihihihihi - Jag vet inte varför jag skrev det!

Men Godnatt!

2012-12-09 | 22:32:36
Bloggadress: http://Saer.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback