Don't forget about me

Gott nytt år!

2012-12-31 // 14:24:00 //
 Hejsan allihopa!
 
Nu har detta inget med novellen att göra utan jag ville bara ta ett tillfälle att önska er alla ett gott nytt år! Och för att tipsa er om en sak jag vet jag ska göra! Läste någonstans, tror det var Facebook att denna personen skulle ha en burk på sitt rum och varje gång det hände den något bra skulle den skriva det på en papperslapp och lägga i där. Sedan skulle hon spara dem och på nyårsafton 2013 skulle hon öppna alla och läsa allt bra som hänt henne under året. Tycker det verkar som en jättebra idé så jag har bestämmt mig för att också försöka mig på det! Får se hur länge jag orkar men ska faktiskt försöka eftersom jag tycker det är en jättebra idé! 
 
Ni får bestämma själv men bara tipsar er ;) 
 
Massor av pussar och ett gott nytt år! 
Erica! :) x 
 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback