Don't forget about me

Gotta be you - del 25

2012-08-06 // 13:39:00 // Gotta be you - avslutad
Harry bokstavligen drog Hannah ner till hotellresturangen efter att hon hade bytt om till lite finare kläder och sminkat om sig, vi andra hade också bytt kläder och fixat oss.

Hannah
Vi stod och väntade på att hissen skulle åka ner till hotellresturangen som Harry hade lovat mig, killarna och Eleanor hade ju självklar också hakat på när dom hörde att Harry skulle bjuda.
Harry hade bokstavligt talat släpat mig ut ur rummet när jag gjort mig klar, som tur var hade Eleanor lugnat ner honom lite och sagt att det var roligare om jag var hel och inte i två delar.
Hissen plingade till och Harry störtade ut genom dörrarna, vi andra gick skrattande efter.
"Harry, you look like you are gonna rob someone" sa jag och klappade honom på axeln.
När jag hade på mig mina Jeffrey Campbell skor var jag lika lång dom honom, nästan i alla fall.
"I see that you are dressing nicer miss" hörde jag bakom mig, jag vände mig om och självklart var det den otrevliga recptions snubben.
"I wish I could say that you have changed sence last tim, but you still look like you have constipation" sa jag och hånlog mot honom.
"Yeah and I see that you can't just have one guy" sa han och kollade på min och Harrys fast krokade armar, han hade ju sett mig med Liam tidigare.
Jag kollade på hans namnskylt för att se vad han hette.
"Listen Victor, if you not change you atitude I may tell the hotelcheif about your behavior" sa jag innan jag vände på klacken och gick därifrån.
Jag kunde känna Victors, killarnas och Eleanors blickar i nacken medans jag gick in till frukostbuffén och tog för mig, jag lassade på med våfflor.
Vissa våfflor fick lite choklad på sig mig, men dom flesta åt jag med färska bär till.
När dom andra hade tagit frukost satte dom sig ner med mig också, alla pratade med varandra tills Niall frågade mig en sak för då tystnade alla och kollade på oss.
"What was that all about?" frågade han och jag kunde se att han nästan dog av nyfikenhet.
"I was locked out of the hotelroom so I had to run down for a key, and I wasn't that nice dressed so he complained at me and said 'that I should dress nicer cause it's a nice hotel' then I said that he looked like he had constipation" sa jag enkelt och fortsatte äta min våfflor.
Alla började asgarva åt mig, Niall skrattade så mycket att han ramlade av stolen, jag tror vi störde dom andra gästerna för dom kollade otrevligt på oss.
"That's my Nanah" sa Harry
"Yeah" instämde Liam och pussade mig på kinden.
När vi alla var mätta och belåtna, till och med Niall, bestämde jag och Eleanor oss för att försöka få med killarna på shopping.
Vi lyckades inge vidare så vi två drog iväg och shoppade medans killarna drog iväg själva, vi frågade vad det var för skillnad med att gå med oss men dom bara skyllde på att dom inte vela gå med två Styles.
Jag och Eleanor sprang runt i varje affär vi kunde hitta och varje gång kom vi ut med mins en fullt kasse, när klockan började närma sig två slog vi oss ned vid ett kafé.
"Last time we did this, I saw Liam with Danielle" konstaterade jag när vi gick med våra color och muffinsar till ett bord ute.
"Yeah, but now we are in Paris" sa hon och satte sig ner.
Colan och muffinsen försvan snabbt ner i magen och även om muffinsen varit liten var den väldigt mättande, så jag lade händerna på magen och sjönk ner på stolen.
"I'm full" sa jag, och precis då hördes ett 'klick' och sen kom en blixt.
Både jag och Eleanor vände på huvudet och han precis se mannen med en systemkamera hoppa in i en bil och köra iväg, paparazzis great!
"That's a new pregnant picture" sa jag och satte mig upp riktigt igen.
"Yeah, they are gonna photoshop pictures of you so you look fater" sa hon med medlidande ton.
"Whatever, the can belive what they wan't. But we know the truht!" sa jag och höll upp mit cola glas och väntade på en skål.
Hon slog ihop sitt glas med mitt och vi svepte det sista colan som fanns kvar innan vi begav oss in i nästa affär, när klockan var runt fyra bestämde vi oss att vi var klar och tog en taxi hem till hotellet igen.
När vi stod i hissen tog våra kassar upp alla plats i hissen så vi fick nästan stå på tå, och alla andra personer som stod och väntade på hissen fick fortsätta vänta för oss kunde dom inte åka med.
När vi lyckades komma in i mitt och Liams rum möttes vi av fem par förvånade ögon, dom kollade på oss sen på våra kassar.
Vi ställde ner dom och hoppade över dom, jag själv gjorde en liten lätt snurr efter men när Eleanor skulle göra det tappade hon balansen och ramlade, när hon ramlade greppade hon tag i min arm så hon drog även med mig ner i fallet.
Killarna skrattade åt oss, men vi reste oss upp lite smått generade och gick och slängde oss i soffan, den var redan upptagen så vi landade i knäna på Louis, Zayn och Niall.
Jag tror inte dom tyckte det var så kul, för dom ryckte till och ställde sig upp så vi ramlade i golvet ännu en gång.
"If I fall one more time I think I'm gonna get a concussion" sa Eleanor och rest sig upp från golvet, själv tyckte jag det var ganska skönt på golvet så jag låg kvar.
Men självklart skulle Louis förstöra genom att sätta sin fot farligt nära mitt ansikte.
"Usch! Lou!" skrek jag och kastade en kudde på honom innan jag gick och satte mig i Liams knä.
Vi kollade på någon fillm som gick på tv:n, den var helt värdelös men det fanns inget annat att kolla på och ingen av oss orkade hyra något heller.
Mitt under filmen kunde man höra min sms singnal, vilket var Harry som för full hals skrek 'the wolfs are coming', det var en gång när vi hade kollat på  de tre små grisarna och jag hade tyckt det lät så roligt att jag spelat in det och det hade jag nog haft som sms singnal i snart två år.
Snabbt sprang jag bort till våra kassar för att försöka hitta den som jag lagt min mobil i, vilket var helt lönlöst.
"Erm.. Eleanor, which bag did I put my phone in?" frågade jag henne, hon kom och började leta igenom alla våra påsar med mig.
Men inte denna gången hittade vi min mobil heller.
"Hm... where have i put it?!" frågade jag frustrerat
"I know!" skrek Eleanor plötsligt.
Sen sprang hon fram till en Forever 21 påse och tog upp sin väska, då kom jag ihåg, jag hade ju lagt den i hennes väska eftersom jag inte hade någon med mig och jag inte orkade bära den.
"Thanks" sa jag och tog emot min mobil.
Jag hade ett nytt sms från ett nummer jag inte hade inlagt, men så fort jag hade läst smset gick det kalla kårar längst hela min ryggrad.
 
You haven't changed at all, still so beautiful. I can't wait until I see you again. xoxo Adam

Tjosan hejsan! Jag blir verkligen jätte glad när ni kommenterar.
Så kan vi satsa på 5 kommentarer (från olika IP-adresser) nu då?!
Kram xx

Kommentarer
nora!

Skriv mer, fort!!!!! DET ÄR SÅ BRA!

2012-08-06 | 19:44:13
Bloggadress: http://pictures.blo.gg
EmmaTomlinson

KOMMENTAAAR!! :D

2012-08-07 | 01:27:44
Bloggadress: http://onedirectionthenovell.blogg.se
Stina

Det är jättebra!!! Verkligen!! Asbra!! Haha, Liam och Hannah är så gulliga tillsammans! :') xx

Svar: Haha, tackar man tackar! xx
onednooveller.blogg.se

2012-08-07 | 22:42:16
Bloggadress: http://onedirectionnooveller.blogg.se
Matilda

Neej inte Adam! Du måste skriva fortsättningen nu! :D

Svar: Jag skriver fortsättningen just nu. :) xx
onednooveller.blogg.se

2012-08-08 | 12:54:17

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback