Don't forget about me

Gotta be you - del 23

2012-08-04 // 12:12:00 // Gotta be you - avslutad
Mitt liv var på topp just nu, vad kan vara bättre än att vara i Paris med sin kille och sina bästa vänner.
"I love you Hannah, with all of my heart!" sa han
"I love you too Liam" svarade jag och kysste honom
Harry
Vi stod allihopa på flygplatsen och väntade på att Eleanors plan kulle landa.
På boarding-tavlan stod det att planet skulle landa om fem minuter så det var väl bara att vänta.
Zayn och Niall låg och sov på en varsin bänk, Hannah stod och pratade med mig och Liam och Louis han praktiskt taget hoppade upp och ner av förväntan.
"Louis you need to take it easy" sa jag
"You saw eachother some days ago, it's not like you haven't seen in years" sa Hannah
"I know but I miss her so much" sa han, men slutade hoppa och satte sig ner på Nialls mage så han tappade andan.
Helt plötsligt skrek Hannah och sprang ifrån oss, alla följde henne med blicken och såg hur hon sprang fram och kramade Eleanor.
Så fort vi sett att det var hon sprang Louis också ifrån oss mot Hannah och Eleanor, han kastade sig på henne och eftersom hon just då kramade om Hannah hamnade dom alla i en ända stor hög mitt på golvet.
Vi andra kunde inte göra något annat än att skratta åt dom, för det såg ganska roligt ut när dom låg där, det var flera personer som kom av Eleanors plan som fick veja för dom.
Man kunde se hur Hannah och Eleanor försökte kravla sig ut ur Louis dödsgrepp.
"Louis, get off me!" skrek Hannah när hennes försök inte lyckades, flera personer vände på huvudet för att se vem det var som skrek.
Men sagt och gjort Louis reste sig upp så Hannah och Eleanor kunde ta sig upp, sen började dom gå mot oss och Louis skulle självklart spela gentleman och tog Eleanors väska.
När dom kom fram kramade vi alla om Eleanor en och en.
"What a welcome!" sa hon skrattandes och gjorde en lätt nickning mot Louis och Hannah.
"Yeah, wasen't it you that told Louis to calm down cause it wasen't so long time ago they saw eachother?" frågade Niall
"No, I don't remeber that I said that" sa Hannah och spelade oskyldig
Alla skrattade åt hennes försök att försöka slingra sig.
Påväg tllbaka till hotellet sparkade Louis ut mig ur sitt rum för att han skulle minsan sova med Eleanor, och då fick inte jag vara där och störa.
"Thank god you are here Eleanor, cause these guys refuse to go shopping with me!" sa Hannah och kramade om Eleanor.
"WHAT?!" sa hon chockad "It's like a rule, if you are in Paris you have to shop" sa hon sen.
"I know, but I don't think they do" svarade Hannah och skakade på huvudet.
"I'm hungry can't we go and eat something?!" klagade Niall högt
"We will, we just have to go and leave Eleanors bag at the hotel" sa Zayn
Hannah tänkte precis öppna munnen för att säga något när hennes mage kurrade högt, alla kollade på henne och skrattade åt hennes förfärade min.
"I guess someone more is hungry" konstaterade Niall lyckligt.
"Guess so" svarade Hannah och ryckte på axlarna.
 
"Thanks" sa Hannah och Niall i munnen på varandra när kyparen ställde ner deras mat framför dom.
Sen började dom lassa i sig mat, fast Hannah åt ganska små tuggor för hennes mage var inte van vid att äta normala portioner.
Fast nu för tiden åt hon faktiskt ganska mycket, mer än hon åt innan hon började svälta sig själv också.
Det kändes bra, för dom där månaderna när hon knappt hade ätit någonting alls hade varit ett rent helvete, flera gånger hade vi varit på besök på sjukhuset för hon inte fick i sig tillräckligt mycket näring hon hade även svimmat ett antal gånger.
Helt plötsligt kunde man vakna av att det hördes en smäll, och gick man dit och kollade låg Hannah på golvet alldeles vit/ grön i ansiktek och orörlig.
Det såg ungefär ut som om hon varit död, det hade skrämt slag på mig och hennes föräldrar.
Men nu verkade det som om hon var påväg i rätt riktning, nu åt hon ju nästan lika mycket som Niall.
"How can you two feel how the food taste?" frågade Eleanor som satt och stirrade på Niall och Hannah.
Hon fick några grymtningar till svar, som vi andra tyckte var väldigt kul.
"They don't, they just eat it. Like robots" sa Louis och började dansa robot dansen.
"Yeah, exactly Louis" sa ELeanor och stal en liten puss av honom.
Vi fortsatte äta och när vi andra hade ätit halva våra portioner var både Niall och Hannah klar, och satt nu i en livlig diskussion om dom skulle ha dessert eller inte.
"How can you to still be hungry?" frågade Liam och kollade på dom.
"Don't know" svarade Hannah samtidigt som hon och Niall ryckte på axlarna.
Dom bestämde sig tillslut för att ta varsin banana split, dom blev klar med den samtidigt som vi andra blev klar med våran mat.
"If I see more food I think I'm gonna trow up" konstaterade Eleanor och vi andra kunde inte anant än att hålla med.
"Let's pay and get out of here" sa Zayn och reste sig upp.
När vi gick hem gick Louis och Eleanor först sen jag, Zayn och Niall och sist gick Liam och Hannah.
Dom gick och höll handen och såg allmänt lyckliga ut, ibland stal dom så kyssar av varandra dom var verkligen ett nykärt par.
Det syntes på långa vägar att dom bara hade ögon för varandra.
 
Niall
"Look at this" sa Harry från fotöljen han satt i.
Vi hade precis kommit hem från resturangen, och Louis tyckte alla skulle samlas så vi kunde ha kul tillsammans vilket slutade med att alla satt med en data eller mobil.
"What is it?" frågade jag
"Today you could see Liam Payne from One Direction and his girlfriend Hannah Styles, cousin to Harry Styles, have it a little bit cosy on top off the eifeltower. And some meters away you could see that Larry Stylinson also took the chance to have it cosy. But as you can see Lim and Hannah are wery tight,you could also see Liam holding her in his arms and had his hands on her stomch, can we axpect one more member in the One Direction family soon?" läste han innan han chockat höjde blicken och kollade på Hannah och Liam.
Så vad tycker ni?
Lämna kommentarer, det är alltid roligare att skriva då.
Skriv gärna om ni vill ha mer av någonting så jag vet.
Puss xx

Kommentarer
Erica

SJUKT BRA!!! Skriv meeeeeeeeer!!!!!!

2012-08-04 | 12:48:52
Bloggadress: http://saer.devote.se
Matilda

Ahhh jag kan inte vänta till nästa kapitel kommer ut! När kommer nästa del? :D

Svar: Ni får en del varje dag! :) xx
onednooveller.blogg.se

2012-08-04 | 20:21:36
@EmmaTomlinson

ÅÅÅÅÅÅH! Du hade helt rätt (som du oftast har)!!!
Du sa att jag skulle bli as sur på dig över slutet.
och ja, JAG HATAR DIG JUST NU!!!!
Fast inte på riktigt! <3
Men du begriper väll att du inte kan plåga mig på det här sättet och sluta sådär!! :(
Bäst för dig att nästa del kommer upp snart.
Bara en varning liksom, Jag kommer personligen döda dig, tänker inte ens hyra nån till att göra det.
Det här är världens längsta kommentar, men jag försöker ge tillbaka på dig genom att du får sitta och läsa igenom den här dödstråkiga kommentaren.
Men iaf, kom ihåg. Du är död om inte nästa del är uppe inom 12 timmar.
Puss.

Svar: Haha Emma då. Jag är bara glad att du inte ringde mig och skrek i mitt öra.Att läsa kommentaren var inte så hemskt ;)
Jag vet, jag brukar ha rätt. Puss xx
onednooveller.blogg.se

2012-08-04 | 22:50:54
EmmaTomlinson

Och förresten, när skulle vi ha länkbyte? För vi är ju snart ikapp dig! :D HHAHAAHAHAH! Puuss.

2012-08-04 | 22:51:37
Bloggadress: http://onedirectionthenovell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (ser bara jag)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback